abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:45:49 #1
230834 hunterlol
Simpel, maar effectief!
pi_72044862
Hallo,

Ik heb eenT-mobile abonnement voor mijn telefoon en kon voorheen altijd mijn belstatus bekijken: hoeveel belminuten en smsjes ik nog over heb. Nu is deze service al zeker 1 maand buiten werking. Ook als je belt naar 1202 dan hoor je dat er nog steeds aan wordt gewerkt. Weet iemand wat ze aan het doen zijn bij T-mobile en hoe je op een eventuele andere manier je resterende minuten en smsjes kunt achterhalen bij T-mobile?
Geven en nemen
pi_72044978
Nou smsjes weet ik niet, maar je zou per maand je gesperksduur kunnen verwijderen, dan zie je precies hoeveel minuten je al hebt gebeld
Baby darling doll face honey
pi_72045148
Het werkt al een tijdje niet inderdaad. Je kunt wel onderaan je factuur zien wat je tegoed voor de volgende maand is, maar dat is maar éé keer per maand.
pi_72045928
Je zou het direct kunnen opvragen bij de klantenservice, maar da's niet echt de moeite met de wachtrijen van tegenwoordig.
pi_72046683
daar zijn ze idd al veel te lang mee bezig, het systeem werd verbeterd maar volgens mij werkte het gewoon goed
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:14:16 #6
230834 hunterlol
Simpel, maar effectief!
pi_72174300
inderdaad.. ik vraag me nog steeds af wat ze nou allemaal aan het doen zijn.. Heb net geprobeerd om het op te vragen, maar het lukt nog niet.

Erg slechte service dit vind ik. Gelukkig zit ik volgende maand bij telfort

Je gespreksduur bijhouden zal dan wel moeten aangezien telfort geen service heeft voor het bekijken van je belstatus.
Geven en nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')