dat klinkt ook echt beterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Bomil het volgende:
houten oortjeszelfs een koptelefoon van 5 euro heeft plastic en is fijner dan hout
ik geloof je nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
Vertel me alles over je koptelefoons, ik hang aan je lippen
Ja dacht je dat, die dingen kosten 130eu, gaat gewoon een nieuwe plug op want ik weet wel waar ik draadbreuk heb(ongeveer) gelukkigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Koop gewoon nieuwe. Irritant ik weet het, maar er zit niks anders op.
daar heb ik fok voorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef Antaresje het volgende:
lief dagboek
ergens weet je me toch niet te overtuigen. Mischien dat 't aan mij ligtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik wil er alles over weten
De tyfus he, welke LSD zuipende ontwerper heeft dat goedgekeurdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef zquing het volgende:
gelukkig heb ik fatsoenlijke reserveoortjes
[ afbeelding ]
Wow, 300 oudhollandsche guldens voor een koptelefoon. Voor dat geld had je 10 koptelefoons kunnen kopen die dezelfde kwaliteit bieden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Ja dacht je dat, die dingen kosten 130eu, gaat gewoon een nieuwe plug op want ik weet wel waar ik draadbreuk heb(ongeveer) gelukkig
Alto'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef Splutje het volgende:
Ben jij een alto die de hele dag met zo'n ding om z'n nek rondloopt, TS?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef Pluckie het volgende:
[..]
Wow, 300 oudhollandsche guldens voor een koptelefoon. Voor dat geld had je 10 koptelefoons kunnen kopen die dezelfde kwaliteit bieden.![]()
![]()
En dan die spuuglelijke houten klote dingenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef Pluckie het volgende:
[..]
Wow, 300 oudhollandsche guldens voor een koptelefoon. Voor dat geld had je 10 koptelefoons kunnen kopen die dezelfde kwaliteit bieden.![]()
![]()
En dan wil ik nog niet eens de prijs weten wat je voor dat plugje hebt betaald.................
In 't echt zijn ze best wel mooiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan die spuuglelijke houten klote dingen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:38 schreef Appelknaller het volgende:
TS is zo onzeker over zijn seksuele geaardheid dat hij zelfs geen dingen in zijn oor durft te steken
ja want een koptelefoon van 30 gulden is net zo goed als een van 300 guldenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef Pluckie het volgende:
[..]
![]()
En dan wil ik nog niet eens de prijs weten wat je voor dat plugje hebt betaald.................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |