quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Stofje het volgende:
Vrouwen, je kunt beter kippen houden, die pikken je zaad tenminste.
zeg dan niets, mongool. Reageren is een optie, onthou dat.quote:
Ben je boos of zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
zeg dan niets, mongool. Reageren is een optie, onthou dat.
Heb ik ook al eens eerder gezegd.. dat ik het voor centen doe.. want als je het een keer gratis doet.. moet het altijd gratis!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
zeg dan niets, mongool. Reageren is een optie, onthou dat.
Ontopic: sowieso is het nogal kansloos dat mensen (vrouwen) willen dat je ze helpt met de computer en dan vervolgens alles beter weten.. Wat wel helpt in veel gevallen is: "natuurlijk wil ik je computer wel repareren.....voor 50 euro". De meesten haken dan wel af.
Wacht maar tot jij vanaf een kuikentje uitgegroeid bent tot een kip...quote:
ik beschouw haar als vriendin.. maar soms kan je zelfs van je eigen vrienden K^NKER gestoord worden!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:26 schreef Appletree het volgende:
"Vrouwen, je kan soms echt beter kippen houwen!" Het is je buurvrouw, niet je vriendin. Of zat je stiekem te hopen op een favor van haar kant?
Dan is het toch niet zo gek dat ze je om hulp vraagt? Vrienden helpen elkaar meestal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik beschouw haar als vriendin..
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij vanaf een kuikentje uitgegroeid bent tot een kip...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan beter bier brouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HHAHAHAHAAHAHA
NeeAlle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |