En zo hoort t..quote:
Whoot?!quote:
Ik keek via surfthechannel. Volgens mij heeft alleen Youku 'm beschkbaar op internet.quote:Op zondag 6 september 2009 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whoot?!
Wat is dat voor n slechte dvd..
Tenminste: Ik neem aan dat je m op een schijfje keek
Zo ja: En nu? Je MOET deel 3 ook zien
quote:Op zondag 6 september 2009 18:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik keek via surfthechannel. Volgens mij heeft alleen Youku 'm beschkbaar op internet.
Gelukkig is t toch nog gelukt..quote:
Welterustenquote:Op maandag 7 september 2009 01:16 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja. Goed gevoel om mee te gaan slapen. Truste allemaal.
quote:
Dat is geen goed nieuws..quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:02 schreef lezzer het volgende:
Tering, wat heb ik een kútdag vandaag zeg.
Begon vanmorgen in de auto al, en is niet meer opgehouden
Whaha ohhh.. Ik wou eerst zeggen "die heb ik", maar die heb ik NIET.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef lezzer het volgende:
Nou, de kutdag is weer voorbij. 's Avonds even lekker naar de bouwmarkt, daar word ik meestal wel vrolijk van.
Er kwam heel onverwacht een stukje oud zeer naar boven.
Qua "ik woon in een kutdorp in de middle of nowhere en mijn vrouw wil niet naar de stad en mijn schoonfamilie is zo conservatief en wat moet ik nou heb ik een midlife crisis"
Zoiets.
Wat ik ook ontdekt heb...
Cocos douchegel van Fa!
Je ruikt de hele dag naar of je op vakantie bent![]()
Aanrader dus
ik heb ook 9maanden in een dorp gewoond.... (bovenkarspel) en ik ben zoooo blij dat ik nu al een paar jaar terug ben in den haagquote:Op woensdag 9 september 2009 16:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha ohhh.. Ik wou eerst zeggen "die heb ik", maar die heb ik NIET.
WEL heb ik de cocos douchegel van Palmolive.. Die is ook erg lekker
Maar vind je t echt zo erg dan in dat dorp?
Ik bedoel, ik kom ook uit een klein boerengat
en zit nu samen met m'n vriendin in de grote stad, maar ik mis nu JUIST dat kleine dorpje!
Laatst was ik dan nog ff thuis omdat m'n ma jarig was en ik vond t
zo heerlijk rustgevend en fijn!
But I'm a cheerleader nu.quote:Op maandag 7 september 2009 08:01 schreef lezzer het volgende:
Ben je in rap tempo achterstallig onderhoud aan het doen Seven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |