nog niet gelukt maar het zit er welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Van huilen kun je heel lekker in balans raken. Goed idee dus
(Ik reageer dan wel vrij weinig, maar ik lees welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog niet gelukt maar het zit er wel
ice age tijdje geleden in bios gezien in 3D dies echtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Kz, je gaat gewoon naar een van de volgende websites:
alluc.org
tvshack.net
surfthechannel.com
En dan ga je zoeken naar Slumdog Millionaire of Ice Age 3. Wedden dat je je daarna lekker voelt!
wat voor mij soms wonderen doet is een paar dagen goed slapen. er is veel gebeurt in een korte tijd en daardoor ook behoorlijk wat slaap te kort opgebouwd. moet ff proberen wat meer tijd voor mijzelf te vinden (al gaat dat de komende dagen niet lukkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
(Ik reageer dan wel vrij weinig, maar ik lees wel)
Wrom zet je geen ontzettend dramatische film op
met een bak Ben & Jerry's ijs!..
For me, that works like a charm!
zal ff kijken waar ik tijd heb volgende weekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:06 schreef Pien85 het volgende:
En anders kom je Sanne maar weer een keer knuffelen KZ
Jaquote:
quote:Ooit scoorde Patricia Paay een hit met het nummer 'Who is that lady with my man?'. En misschien scoort La Paay opnieuw, want Patricia heeft de hit uit 1977 laten remixen! Dit als knipoog naar de hele situatie met Adam Curry.
Patricia’s man Adam Curry, met wie ze twintig jaar samen was, ging er onlangs met actrice Micky Hoogendijk vandoor.
Het plan om het nummer te remixen ontstond tijdens een sexy fotoshoot die de zangeres en haar dochter Christina voor het blad LINDA deden. "De fotoserie heeft een verhaaltje en tijdens de shoot begon iedereen dit nummer spontaan weer te zingen", liet Patricia weten.
Benieuwd naar de oude versie? Die check je hieronder.
Een goede vriendin van me speelt ook piano en elke x als ik bij dr was, en ze begon te spelen,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:25 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik heb vroeger heel fanatiek gespeeld, maar altijd als tweede instrument. Ik speelde eigenlijk dwarsfluit (20 jaar gedaan). Ik heb een paar jaar pianoles gehad, maar vooral heel veel en langdurig (tot vervelens toe voor mijn ouders en zus) geïmproviseerd.
Wel heel leuk gesprek gehad met de pianostemmer, en als ik iemand hoor spelen die zo makkelijk speelt, dan heb ik er weer helemaal zin in
Wat ik nou weer lees:![]()
[..]
Ohh dat is wel slim van dr dan!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef lezzer het volgende:
Mijn vrouw heeft het wel eens opgenomen terwijl ik aan het spelen en het niet in de gaten had.
Een paar weken later zette ze dat aan, en ik zo denken van "hè, dat ken ik toch ergens van".
Was ik het zelf
Ik speelde op dat bandje een stuk wat ik zelf bedacht heb en wat zij heel erg mooi vindt. Had ze opgenomen om terug te luisteren
das wel zondequote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef lezzer het volgende:
Het bandje is al weer leeggespoeld![]()
Stond op een memorecorder die ze veel gebruikt.
Idd zonde!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das wel zonde
weet je nog wel hoe je dat stuk moet spelen??
Moest je dit nou echt meedelen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit nu aan de boordevol yoghurt met citroenkwartaartsmaak
altijdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd zonde!!
En zo ja, speel m nog es voor KZ en mij?
(Ik ga er vanuit dat je ook geinteresseerd bent KZ)
[..]
Moest je dit nou echt meedelen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd
en jaen heb nog een pot in de koelkast staan
* Knuffelzacht geeft dqod een knufquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dat in een lesbeauxtopic
Maar om dr ff geen grappen over te maken..
Alsnog pijnlijk.. Je wilt niet weten hoe erg mijn honger is op dit moment
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft dqod een knuf
Its all in the name hequote:
Dat is zooo waar idd..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Its all in the name he
en ga niet posten dat ik nog 2 van die bakken (jaja aanpassing op potten) van die zooi heb gehaald lol
ja maar ik hou van goedmakenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zooo waar idd..
En voor ik t vergeet: * Dqod passed een knuffeltje terug*
Je breekt m'n hart, dat weet je eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |