Of nergens verstand van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op FOK! heb je overal verstand van.
Ja, mooi is dat altijd. Maak in willekeurig topic een opmerking over hyperdifferentiaalvergelijkingen en er zitten gelijk 3 Einsteins bovenop (die zich er al dan niet al googelend doorheen bluffen).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Of iets daartussenin!quote:
Nee, want grijs bestaat niet.quote:
onderzoek heeft dat bewezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
True true.
Maar je opleiding zegt toch ook alles over wat je van dingen af weet?
In je fotoboek zie ik dat je Heineken drinkt, dus wat weet jij daar nu van?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
True true.
Sommige mensen hebben ook nog een algemene ontwikkeling. En die is bij de één beter dan bij de ander...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
True true.
Daar valt inderdaad niet onderuit te komen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Penisbaard het volgende:
Jullie hebben allemaal ongelijk, omdat bijbel.
Sorry hoor, maar als dingen gewoon uitgebreid in het nieuws zijn geweest, of ik kan mij een onderzoek herinneren, dan ga ik ook niet steeds een bron opzoeken. Als jij mij niet gelooft zoek je het zelf maar lekker op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef TNA het volgende:
I"Dat is algemeen bekend", "Dat is bewezen" of "Onderzoek heeft aangetoond..." zonder ooit één bron te geven.
Nee klapjosti, jij beweert iets en dan ben je zelf verantwoordelijk voor het leveren van bronnen. Gare discussie krijg je als iemand roept dat poep naar bloemetjes smaakt en dat het bewijs wel op internet staat zonder even de bron te geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als dingen gewoon uitgebreid in het nieuws zijn geweest, of ik kan mij een onderzoek herinneren, dan ga ik ook niet steeds een bron opzoeken. Als jij mij niet gelooft zoek je het zelf maar lekker op.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat altijd. Maak in willekeurig topic een opmerking over hyperdifferentiaalvergelijkingen en er zitten gelijk 3 Einsteins bovenop (die zich er al dan niet al googelend doorheen bluffen)..
Dan ben je gewoon een luie flikker die zijn bek moet houden ipv willekeurige dingen te bewerenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als dingen gewoon uitgebreid in het nieuws zijn geweest, of ik kan mij een onderzoek herinneren, dan ga ik ook niet steeds een bron opzoeken. Als jij mij niet gelooft zoek je het zelf maar lekker op.
Dat klinkt als iets wat Hitler gezegd zou hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef beelz het volgende:
Een discussie winnen is trouwens best makkelijk: Degene die het hardst schreeuwt heeft gelijk.
Nee, klapjosti, ik ga niet alles voor je voorkauwen. Ik ben op een internetforum helemaal nergens verantwoordelijk voor gelukkig. Die bronnen lever ik wel als ik aan het werk ben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee klapjosti, jij beweert iets en dan ben je zelf verantwoordelijk voor het leveren van bronnen. Gare discussie krijg je als iemand roept dat poep naar bloemetjes smaakt en dat het bewijs wel op internet staat zonder even de bron te geven.
Enorm herkenbaar allemaal. Ik liep laatst nog tegen de meeste door jou opgenoemde punten aan in F&F.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef TNA het volgende:
In veel subfora hier wordt heftig gediscussieerd over allerlei onderwerpen. Leuk, maar ik erger me aan de hoeveelheid mensen die dat gewoon niet kunnen.
Ten eerste hebben we de drogredenen. "Ik heb ervoor gestudeerd, dus ik kan het weten". Ten tweede hebben we mensen die nietszeggende persoonlijke informatie erbij halen, zoals "Jij doet WO dus jij weet niets van de praktijk" of iets als "Jij staat met een Opel in je fotoboek dus jij weet niets van planten!!"Ten derde zijn er de figuren die dingen roepen als "Dat is algemeen bekend", "Dat is bewezen" of "Onderzoek heeft aangetoond..." zonder ooit één bron te geven. En ten slotte hebben we mensen die niet inhoudelijk ingaan op wat anderen zeggen, maar tot vervelens toe hun eigen standpunt herhalen. Of een combinatie van de vier bovenstaande punten. Dat is nog erger.
Klacht: mensen die niet kunnen discussiėren en topics verzieken
Ik heb poep gevreten, en het smaakt naar bloemetjes, wil je een bron?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee klapjosti, jij beweert iets en dan ben je zelf verantwoordelijk voor het leveren van bronnen. Gare discussie krijg je als iemand roept dat poep naar bloemetjes smaakt en dat het bewijs wel op internet staat zonder even de bron te geven.
Hallo Godwinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat Hitler gezegd zou hebben
Nee, dan heb ik gewoon ergens kennis van. Dat meld ik dan. Ik ben niet verantwoordelijk om dan een bron te melden. Flikker lekker op man.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een luie flikker die zijn bek moet houden ipv willekeurige dingen te beweren
Jij bent dus gewoon stom.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, klapjosti, ik ga niet alles voor je voorkauwen. Ik ben op een internetforum helemaal nergens verantwoordelijk voor gelukkig. Die bronnen lever ik wel als ik aan het werk ben.
heb je ook bloemetjes gevreten dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
Ik heb poep gevreten, en het smaakt naar bloemetjes, wil je een bron?
Shit, you got mequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
heb je ook bloemetjes gevreten dan?
Het is boeit. Met een 't' dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik gewoon ergens kennis van. Dat meld ik dan. Ik ben niet verantwoordelijk om dan een bron te melden. Flikker lekker op man.Wil je mij niet geloven, dan toch lekker niet. Boeid mij verder ook niet.
Maar dat was al algemeen bekend tochquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is boeit. Met een 't' dus.
Bron
Op FOK! moet je je eigen standpunt gewoon zo lang mogelijk vol zien te houden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef beelz het volgende:
Een discussie winnen is trouwens best makkelijk: Degene die het hardst schreeuwt heeft gelijk.
Gezien het aantal overtredingen van deze simpele regel ben ik geneigd 'neen' te antwoorden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar dat was al algemeen bekend toch
Je wint de discussie hier alleen als je de LaPo hebtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op FOK! moet je je eigen standpunt gewoon zo lang mogelijk vol zien te houden.
En als dat nou beperkt bleef tot een baar betweterige (post)pubertjes, dan was het nog niet zo erg, maar in sommige subfora zitten zelfs vrouwen van in de 60 die denken dat het zo werktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef beelz het volgende:
Nope, diegene die de post maakt in het beruchte MED topic wint de discussie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Je wint de discussie hier alleen als je de LaPo hebt
Bron?quote:De maatschappij dat ben jij!
Je kunt mij niet harder kwetsen door te zeggen dat ik niet goed ben voor mijn dieren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Enorm herkenbaar allemaal. Ik liep laatst nog tegen de meeste door jou opgenoemde punten aan in F&F.
Ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven omdat het alleen maar herhalen begon te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |