Of nergens verstand van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op FOK! heb je overal verstand van.
Ja, mooi is dat altijd. Maak in willekeurig topic een opmerking over hyperdifferentiaalvergelijkingen en er zitten gelijk 3 Einsteins bovenop (die zich er al dan niet al googelend doorheen bluffen).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Of iets daartussenin!quote:
Nee, want grijs bestaat niet.quote:
onderzoek heeft dat bewezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
True true.
Maar je opleiding zegt toch ook alles over wat je van dingen af weet?
In je fotoboek zie ik dat je Heineken drinkt, dus wat weet jij daar nu van?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
True true.
Sommige mensen hebben ook nog een algemene ontwikkeling. En die is bij de één beter dan bij de ander...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef jordeeeh het volgende:
True true.
Daar valt inderdaad niet onderuit te komen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Penisbaard het volgende:
Jullie hebben allemaal ongelijk, omdat bijbel.
Sorry hoor, maar als dingen gewoon uitgebreid in het nieuws zijn geweest, of ik kan mij een onderzoek herinneren, dan ga ik ook niet steeds een bron opzoeken. Als jij mij niet gelooft zoek je het zelf maar lekker op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef TNA het volgende:
I"Dat is algemeen bekend", "Dat is bewezen" of "Onderzoek heeft aangetoond..." zonder ooit één bron te geven.
Nee klapjosti, jij beweert iets en dan ben je zelf verantwoordelijk voor het leveren van bronnen. Gare discussie krijg je als iemand roept dat poep naar bloemetjes smaakt en dat het bewijs wel op internet staat zonder even de bron te geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als dingen gewoon uitgebreid in het nieuws zijn geweest, of ik kan mij een onderzoek herinneren, dan ga ik ook niet steeds een bron opzoeken. Als jij mij niet gelooft zoek je het zelf maar lekker op.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat altijd. Maak in willekeurig topic een opmerking over hyperdifferentiaalvergelijkingen en er zitten gelijk 3 Einsteins bovenop (die zich er al dan niet al googelend doorheen bluffen)..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |