Toen ik postte zat ik op pagina 7.. En toen ik naar pagina 1 ging waren er ineens nog maar 6 pagina's.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Huh, kijk eens naar het laatste topic..
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toen ik postte zat ik op pagina 7.. En toen ik naar pagina 1 ging waren er ineens nog maar 6 pagina's.
in het midden van nl 14 gifquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont, in het westen kan je als goed is vanavond nog uitgaan, in het oosten krijg je dan regen
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ik!
oh wat voor rebels iets had je dan gepostquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja er zijn 2 posts van mij weggehaald toen jij het slotje er al op had zitten geloof ik!
Wat stond er in je posts?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
nou anders ik wel, overdreven geblaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Syb-rund. het volgende:
nog een keertje voor de mario bloem -> http://www.britainshops.nl/index.php![]()
[..]
in het midden van nl 14 gif
word een beetje moe van dat ''noodweer'', vorige keer heb ik tijdens ditzelfde ''noodweer'' gewoon buiten kunnen zitten en kunnen zuipen + van een mooie zonsondergang kunnen genieten
De mario bloem heeft het gezien jahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Syb-rund. het volgende:
nog een keertje voor de mario bloem -> http://www.britainshops.nl/index.php![]()
[..]
Hangt er vanaf van wie die naaktfoto's waren natuurlijk. Duh.quote:
Kheb nu deze kicks:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De mario bloem heeft het gezien jah![]()
Zit niet echt iets tussen, ik ga morgen wel even langs de Patta om te kijken
Haarzelf natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van wie die naaktfoto's waren natuurlijk. Duh.
Wie was er zo zielig om dat te verwijderen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In eentje stond: TRALALALLA. en in eentje stond dat ik de lapo wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |