abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:30:19 #1
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72039991
Voor vuilnis heb je de keuze uit 1001 oplossingen, maar wat te doen met oud papier? Ik heb nu een kartonnen doosje in de gang staan, maar dat ziet er ook zo pauperig uit:

Brabantia heeft een roestvrij stalen papierbak met papieren zakken, zodat je makkelijk kan bundelen:

Maar die vind ik niet mooi om te zien, heb liever iets strakkers met rechte hoeken. Die zakken vind ik dan wel weer handig, dat scheelt enorm gekloot met touwtjes enzo

Zijn er niet meer van dit soort oplossingen? Wat doen jullie met oud papier?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 augustus 2009 @ 14:32:39 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72040073
In een kartonnen doos in de garage, naast het rek met kratten waarin we glas, blik, drankkartons en plastic verzamelen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72040130
In een krat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72040198
Ik heb buiten een klein plastic kratje staan van de IKEA (met deksel). Eerst had ik een grotere, maar die was niet te tillen als 'ie vol zat

Tip: neem een nee/nee-sticker, scheelt echt enorm veel ouwe zooi
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:36:56 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72040221
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:32 schreef Sjeen het volgende:
In een kartonnen doos in de garage, naast het rek met kratten waarin we glas, blik, drankkartons en plastic verzamelen.
Tja, dat zou optimaal zijn inderdaad.... garage, bijkeuken, zoiets. Woon helaas maar in een klein appartementje en de kast van de CV ketel staat al vol met een keukentrapje, bijvulslang en gereedschapskist
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_72040312
Er was een gast in Nederland en die had alles op elkaar geplakt en er een boom van gemaakt.
pi_72040457
Kachel/Open haard?
pi_72040629
vuurkorf
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:48:25 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72040687
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:43 schreef Hydrogeny het volgende:
Kachel/Open haard?
Centrale verwarming Daarnaast vind ik dat een beetje in strijd het hele recycle-idee (afgezien van een enkele prop om de boel aan te steken). Dan kan ik 't net zo goed in de vuilnisbak gooien
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:49:38 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_72040743
gewoon een doos, waarom zou ik godsnaam de moeite nemen om het eerst in een krat te doen en als ze het oud papier op komen halen het dan alsnog in een doos te doen of te bundelen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_72040878
Ik heb een blauwe container voor papier
pi_72041138
Ik heb ook zo'n blauwe bak, best makkelijk, al weet ik nog niet precies wanneer ze die legen.

je kan het ook in kattenbak leggen,
heb je ook een gratis papierversnipperaar.

Mijn ouders hebben een grote houten box met klep staan waar het papaier in wordt verzameld.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:00:29 #13
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72041171
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
gewoon een doos, waarom zou ik godsnaam de moeite nemen om het eerst in een krat te doen en als ze het oud papier op komen halen het dan alsnog in een doos te doen of te bundelen
Ze komen hier niet halen, we hebben ondergrondse containers waar willekeurige dozen niet in passen. Een doosje van 6 wijnflessen past precies, da's wel relaxted, maar dan heb ik nog steeds altijd zo'n doosje in gang of in de keuken staan en dat ziet er niet uit als je de rest van het huis netjes aan de kant hebt
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:10:34 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_72041546
Ik heb zo'n ( ik noem het altijd een klosjaar :-) ) maar ik bedoel zo'n karretje waarmee je naar de winkel loopt om je bootschappen in te doen. Een moderene en niet zo'n eentje met ruitjesbekleding.
Ja het ziet er uit alsof je 80 bent, maar het is reete handig.

Daar gooi ik altijd papier glas e.d. in, en loop eerst langs de glasbak en dan naar de winkel.
In de winkel gooi ik m'n spullen in m'n eigen klosjaar, en bij de kassa d'r weer uit en weer d'r in.

Simple.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:15:05 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72041718
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:10 schreef RaymondK het volgende:
Ik heb zo'n ( ik noem het altijd een klosjaar :-) ) maar ik bedoel zo'n karretje waarmee je naar de winkel loopt om je bootschappen in te doen. Een moderene en niet zo'n eentje met ruitjesbekleding.
Ja het ziet er uit alsof je 80 bent, maar het is reete handig.

Daar gooi ik altijd papier glas e.d. in, en loop eerst langs de glasbak en dan naar de winkel.
In de winkel gooi ik m'n spullen in m'n eigen klosjaar, en bij de kassa d'r weer uit en weer d'r in.

Simple.
Zoiets?

donderdag 20 augustus 2009 @ 15:18:27 #16
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:32:00 #17
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_72042297
Wij hebben hier in de flat beneden bij de collectieve vuilcontainer een aparte papiercontainer staan waar iedereen zijn papier in kwijt kan. Die container wordt wekelijks door de gemeente opgehaald.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:30:50 #18
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72046495
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:32 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij hebben hier in de flat beneden bij de collectieve vuilcontainer een aparte papiercontainer staan waar iedereen zijn papier in kwijt kan. Die container wordt wekelijks door de gemeente opgehaald.
Maar gooi je daar dan iedere dag het nieuwe papier in? Da's eigenlijk best een goed idee, ik kom ook soortvan langs een papierbak op weg naar m'n werk.
pi_72046533
Ik gooi het altijd in de papierbak naast de brievenbussen, bij mij in het gebouw. Sowieso kan de helft van je post daar al in en oud papier neem ik mee als ik naar buiten ga en gooi het erin.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:34:51 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72046629
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gooi het altijd in de papierbak naast de brievenbussen, bij mij in het gebouw. Sowieso kan de helft van je post daar al in en oud papier neem ik mee als ik naar buiten ga en gooi het erin.
Ja, zoiets zou erg relaxted zijn. Zal de VVE eens vragen. Er zijn nu ook van die paupers die ongewenste post gewoon bij de brievenbussen op de grond gooien - inclusief hun belastingaanslag
pi_72051974
wij hebben een mandje, zodat t niet te veel oploopt. In utrecht zijn er ondergrondse containers dus we hoeven niet te wachten tot moment X om het te kunnen aanbieden en nemen het eigenlijk mee met de lege flessen en glaswerk als we boodschappen gaan doen..
pi_72052068
Hmm ben wel heel slecht.. de helft gaat de versnipperaar in , reclame de vuilnisbak (vaak wel na lezen)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:18:43 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_72052121
In de garage in een doos
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_72052454
In een verloren hoekje naast de vuilnisbak in de keuken, in een papieren tas. Als de tas vol is, gaat het papier in onze persoonlijke papierkliko voor de deur, die 1x per maand wordt geleegd.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_72052602
Een brabantia ladenkastje met een lade voor het oud papier en de andere twee voor blik en glas.
Bij ons halen ze wekelijks papier, blik, glas, schillen, metaal en plastic op en dan haal ik die lades er zo uit en zet ze aan de weg.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')