Tja, dat zou optimaal zijn inderdaad.... garage, bijkeuken, zoiets. Woon helaas maar in een klein appartementje en de kast van de CV ketel staat al vol met een keukentrapje, bijvulslang en gereedschapskistquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:32 schreef Sjeen het volgende:
In een kartonnen doos in de garage, naast het rek met kratten waarin we glas, blik, drankkartons en plastic verzamelen.
Centrale verwarmingquote:
Ze komen hier niet halen, we hebben ondergrondse containers waar willekeurige dozen niet in passen. Een doosje van 6 wijnflessen past precies, da's wel relaxted, maar dan heb ik nog steeds altijd zo'n doosje in gang of in de keuken staan en dat ziet er niet uit als je de rest van het huis netjes aan de kant hebtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
gewoon een doos, waarom zou ik godsnaam de moeite nemen om het eerst in een krat te doen en als ze het oud papier op komen halen het dan alsnog in een doos te doen of te bundelen
Zoiets?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:10 schreef RaymondK het volgende:
Ik heb zo'n ( ik noem het altijd een klosjaar :-) ) maar ik bedoel zo'n karretje waarmee je naar de winkel loopt om je bootschappen in te doen. Een moderene en niet zo'n eentje met ruitjesbekleding.
Ja het ziet er uit alsof je 80 bent, maar het is reete handig.
Daar gooi ik altijd papier glas e.d. in, en loop eerst langs de glasbak en dan naar de winkel.
In de winkel gooi ik m'n spullen in m'n eigen klosjaar, en bij de kassa d'r weer uit en weer d'r in.
Simple.
Maar gooi je daar dan iedere dag het nieuwe papier in? Da's eigenlijk best een goed idee, ik kom ook soortvan langs een papierbak op weg naar m'n werk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:32 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij hebben hier in de flat beneden bij de collectieve vuilcontainer een aparte papiercontainer staan waar iedereen zijn papier in kwijt kan. Die container wordt wekelijks door de gemeente opgehaald.
Ja, zoiets zou erg relaxted zijn. Zal de VVE eens vragen. Er zijn nu ook van die paupers die ongewenste post gewoon bij de brievenbussen op de grond gooien - inclusief hun belastingaanslagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik gooi het altijd in de papierbak naast de brievenbussen, bij mij in het gebouw. Sowieso kan de helft van je post daar al in en oud papier neem ik mee als ik naar buiten ga en gooi het erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |