Welk liedje ken je dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
Als NAC nu nog wint, koop ik 10 NAC-shirts en ga daarmee NAC-liedjes zingen op de dam in Amsterdam.
Ja... slecht, ik weet het
hij heeft een fiets zonder zadel fiest zonder zaadel hij heeft een fiets zonder zadelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:03 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, en deze ook nog:
"Robert Maaskant, je fiets ligt in de gracht, fiets ligt in de gracht, fiets ligt in de gracht...
Robert Maaskant...."
Nog maar 7quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef Palmboom313 het volgende:
nog maar ... ehm hoeveel goals moet NAC nu maken om door te gaan?
je met anti-voetbal naar europa spelen om vervolgens afgedroogd te wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:12 schreef pfaf het volgende:
Ik bedenk me net dat NAC, de laatste keer dat ze in Europa speelden, ook al zo vernederd waren.
Klinkt als best welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef Greetings het volgende:
Jongens, ik hoor net dat Biljarreaal een speler heeft opgesteld die niet speelgerechtigd was.
0-3 en NAC is door!
Godin was het btw, vrouwen zijn niet toegestaan.quote:
Oef gelukkig, ik stond me een partij te bilnaadzweten zegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
Als NAC nu nog wint, koop ik 10 NAC-shirts en ga daarmee NAC-liedjes zingen op de dam in Amsterdam.
Ja... slecht, ik weet het
Uit bij Newcastle United of niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:12 schreef pfaf het volgende:
Ik bedenk me net dat NAC, de laatste keer dat ze in Europa speelden, ook al zo vernederd waren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |