Heb je extra lang bij het koelvak gestaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Boodschappen doen was heerlijkHet is lekker koel in de Appie.
Tot ik er stijve tepels van kreegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je extra lang bij het koelvak gestaan?
Dat is weer net iets te veel infoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tot ik er stijve tepels van kreeg
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot ik er stijve tepels van kreeg
Als zo'n nieuwerwetse auto een tijdje in de zon heeft gestaan is-ie ook bloedheet als je weer instapt. Daar word je ook niet blij van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat wat B52 zei. Maar in de winkel was het wel lekker maar de weg er naartoe niet zo. En dan heb ik vandaag nog wel de auto met airco tot mn beschikking.
Moest ook nog naar andere winkels, dus van dat lopen, kreeg ik het nog warmer. Het is net alsof er een warme deken over je heen komt als je naar buiten gaat.
Dat is waar... maar de airco volop aan en het is al snel minder heet. Dat is wel fijn. Alleen jammer dat ik maar kleine stukjes hoefde...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als zo'n nieuwerwetse auto een tijdje in de zon heeft gestaan is-ie ook bloedheet als je weer instapt. Daar word je ook niet blij van.
Is wel lastig met een baby, maar wel lekker lijkt me.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Met dit weer zou ik wel een snor-scooter willen.
Dat is ook wel een beetje een oventje bij jullie. Hier is het in de woonkamer 28,5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nou van mij mag er toch echt wel even een buitje komen, dit is echt niet fijn. Achterthuis is het 37 graden... daar kom ik nu dus ook niet.
Moet wel zeggen dat de thermometer in de zon hangt.... in de schaduw zal het wwel wat frisser zijn. Binnen is het nu 26,5 graden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje een oventje bij jullie. Hier is het in de woonkamer 28,5
quote:
Life is a cigarette you smoke till the endquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/2greencheese
Misschien doet hij het hier wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |