Jij kijkt zeker altijd op grandmasex.comquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef fratsman het volgende:
Erbij lopen alsof ieder moment de vorst over de stad kan trekken. Lange broeken, lange mouwen, daaroverheen de jas, en sommige nog met de jas dicht ook!Vinden ze het gek dat die oudjes met dit weer zo snel het loodje leggen.
jij komt dan ook nooit buitenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:37 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zie ze nooit.
Nee, maar ik zweet mezelf op dit moment al kapot, en ik als ik dan mensen zie die denken dat er ieder moment een blizzard kan langskomen word ik daar agressief van!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:37 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker altijd op grandmasex.com
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef jordeeeh het volgende:
K zou ze ook veel liever in een bikini zien ja
Siliconen gaan langer mee dan zij, blijkt maar weerquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef fratsman het volgende:
Erbij lopen alsof ieder moment de vorst over de stad kan trekken. Lange broeken, lange mouwen, daaroverheen de jas, en sommige nog met de jas dicht ook!Vinden ze het gek dat die oudjes met dit weer zo snel het loodje leggen.
Je kunt je ook op een nette manier luchtig kleden. Linnen kleding blijft ook aan een bejaard lijf fatsoenlijk zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef trovey het volgende:
Oude mensen hebben het sneller koud. Je zou eens op een lichtfrisse herfstmiddag bij een oud-buurvrouw van mij moeten komen, drijf je weg want de verwarming staat op 10 maar ja het mens is 94 en weegt 45 kg, elke keer dat ik haar zie lijkt ze dunner te zijn geworden, bovendien komen veel mensen uit een tijd dat het niet "netjes"was om te bloot rond te lopen....
Bovendien denk ik dat veel oudere mensen het niet zo nodig vinden om hun ouder wordende lichaam met de buitenwereld te delen, ze hebben ook hun trots.
EN DIE OOK!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nadat ik dit stukje had gelezen had ik direkt een beeld van moslim vrouwen in hun lang en dik gewaad.
Ga het ze even zeggen want de meeste bejaarden komen niet verder dan polyester en wol en als ze echt warenkennis hebben katoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je kunt je ook op een nette manier luchtig kleden. Linnen kleding blijft ook aan een bejaard lijf fatsoenlijk zitten.
Vooral dat blauwe kutlapje, ik wil niet weten hoeveel spinrag zich daaronder bevind. Helaas ben ik nogal visueel ingesteld en zie ik al weer een beeld voor me van zo'n flamoes van 80 jaar oudquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vooral dat blauwe kutlapje, ik wil niet weten hoeveel spinrag zich daaronder bevind. Helaas ben ik nogal visueel ingesteld en zie ik al weer een beeld voor me van zo'n flamoes van 80 jaar oud![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb een telescoop met uitzicht op het bejaardentehuis.
[ afbeelding ]
Tja, op een ouwe fiets moet je het leren.........alleen heb ik liever geen doortrapper.quote:
Elke keer als ik dat zie denk ik zo kan je toch niet leven man.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nadat ik dit stukje had gelezen had ik direkt een beeld van moslim vrouwen in hun lang en dik gewaad.
Lekker maden kweken.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef Draakjuh het volgende:
pas maar op binnen staat de verwaming aan op kernsplitsing,
en denk maar niet dat er even een duur of raam open mag.
dan zitten ze op de tocht!
Moslim vrouwen leven ook niet, die worden geleefdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat zie denk ik zo kan je toch niet leven man.
Ohja da's waar ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moslim vrouwen leven ook niet, die worden geleefd
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat zie denk ik zo kan je toch niet leven man.
Met een te grote zonnebril op! Het zijn net kinderen van 6 die zich verkleed hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lekker maden kweken.![]()
Filosoofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moslim vrouwen leven ook niet, die worden geleefd
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef karr-1 het volgende:
Ik zie ook mensen met een sjaal om en een dikke jas aan rondlopen. Gek zijn ze.....
En die kan ik niet eens ouderen noemen. Ook 16-jarigen zie ik zo rondlopen (gisteravond nog eentje gezien)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef karr-1 het volgende:
Ik zie ook mensen met een sjaal om en een dikke jas aan rondlopen. Gek zijn ze.....
Gistermiddag in de bus en gisteravond in de stad. En van de week een of andere bosneger in een bontjas die riep dat het zo koud was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:24 schreef trovey het volgende:
[..]
En die kan ik niet eens ouderen noemen. Ook 16-jarigen zie ik zo rondlopen (gisteravond nog eentje gezien)
Nou stoer hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:30 schreef trovey het volgende:
Mensen op een snorbrommer met winterjas en sjaal....kom ik ze voorbij flitsen met mijn bromscooterje in hempje zonder mouwen, korte rok en open schoentjes
Jij was degene op de snorbrommerquote:
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij was degene op de snorbrommer
Zou ik ook doen als ik lange stukken kon fietsen, laat helaas mijn lijf niet toe met medicijnen voor hartproblemen en artrose. Maar kortere stukken fiets ik wel (dus niet er meteen vanuit gaan dat iedereen op een brommer lui is graag).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben niet lui, ik fiets gewoon.![]()
En dan ga je maar als een sjonnie zonder helm rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik lange stukken kon fietsen, laat helaas mijn lijf niet toe met medicijnen voor hartproblemen en artrose. Maar kortere stukken fiets ik wel (dus niet er meteen vanuit gaan dat iedereen op een brommer lui is graag).
Lezen blijft moeilijk...waar staat dat ik op mijn bromscooter zonder helm reed? Ik rij nooit zonder helm op een bromscooter, mijn hoofd hou ik graag heel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan ga je maar als een sjonnie zonder helm rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |