dan pas ik mijn stelling aan: Het nadeel van Nederlander zijn bij Real Madridquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:15 schreef Netsplitter het volgende:
Het ligt er maar net aan wie de baas is bij een club.
Dus je stelling is niet waar en dat is ondertussen al zo vaak bewezen.
fucking eens met TS. Ook de klacht over drenthe is 10000% waarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef tenenkaas het volgende:
Het begint er zwaar op te lijken dat elke nederlander van een groot caliber (ik noem Sneijder, vd Vaart, Huntelaar) die door Real Madrid is gekocht, voor een stuntprijsje weg mag / moet. Voor Sneijder is een bedrag betaalt van 27 miljoen toen hij naar Real ging, nu moet hij weg naar Inter van Real voor bedrag rond de 15 miljoen?! Dit in tegenstelling tot Honda die voor om en nabij 10 miljoen van VVV naar PSV gaat?
Hoe is het mogelijk dat een speler in 2 seizoenen 12 miljoen in waarde zakt?!
Liverpool durft het in hun hoofd te halen om een bod van 11 miljoen euro op vd Vaart te maken! Reinste onzin! Deze speler heeft internationale ervaring en Champions Leaque ervaring, dan is een bod van 11 miljoen toch een lachertje?
Real heeft ook nog geprobeerd Ribery te krijgen door hem te ruilen voor Robben + Sneijder + aantal miljoenen. Belachelijk! het zijn geen handelswaren zoals in Kolonisten van Catan zeg!
Conclusie: Ik begin het vermoeden te krijgen dat wanneer jij een Nederlands paspoort hebt in de voetballerij, dat je transferwaarde niet hoger meer kan liggen dan 25 miljoen.
oja, en Drenthe mag wel blijven![]()
overgewaarderd straatvoetballertje
Real wil een basis vol wereldsterren maar je kunt geen 23 spelers van het kaliber Ronaldo in je selectie hebben. Drenthe houdt lekker z'n bek verder en verzorgt het entertaiment in de kleedkamer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:32 schreef wise het volgende:
[..]
fucking eens met TS. Ook de klacht over drenthe is 10000% waar
wacht maar tot hij ook weggekaapt voor 32,5 miljoen. Mogen we weer helemaal overnieuw beginnen. En dat is de reden waarom Ajax al jaren geen CL meer speelt, en waarom de Nederlandse competitie een Micky Mouse competitie wordt genoemd. Haal alle spelers terug die in Nederland speeldden, Sneijder, v Nistelrooij, vd Vaart, maxwell, Zlatan, en dan heb je 1 van de beste competities van Europaquote:
Was toch 88 mil in guldens, 40 in euro's?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:04 schreef Ritmo het volgende:
40 miljoen gulden toch? Das maar 0,2 Ronaldo's joh.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was toch 88 mil in guldens, 40 in euro's?
Cruijff kostte Barca drie miljoen. Andere tijden andere prijzen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:04 schreef Ritmo het volgende:
40 miljoen gulden toch? Das maar 0,2 Ronaldo's joh.
Overigens zijn ze wel degelijk een beetje mislukt, Sneijder is gewoon toch wel iets minder dan Kaka. En Huntelaar werd voor een 'spotprijs' verkocht. Maar idd, laat ze het maar zien bij andere grote clubs.
De Bundesliga is een grote competitie. Van der Vaart was er vorig jaar één van de bestenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:53 schreef JeanBeliveau het volgende:
Die 11 miljoen voor Van der Vaart vind ik vrij normaal. Liverpool weet ook dat 'ie Real nu alleen maar geld kost, en voor Liverpool zou die bolle waarschijnlijk niet meer dan een investering in de breedte zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |