Mag geen probleem zijn met wat truukjesquote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ben benieuwd of dat Dynamische geval nog te redden is.
GetDataBack kan dynamic disks lezen, maar zal met zoveel data veel en veel langer bezig zijn dan een convert terug naar een basic disk.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:28 schreef Toryu het volgende:
Is het niet mogelijk om met bv GetDataBack de data terug te halen, en daarna de disk te formatteren?
Wel echt zuur dit. Ik heb meerdere malen mijn pc op precies dezelfde manier (weliswaar met XP) geformatteerd en nooit dit probleem gehad.
Die thread is 4 jaar oud. Toen bestond er nog geen NTFS-3G. Met ubuntu-versies 7.10 en hoger moet het prima gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 @ 15:44 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Heb op Ubuntu forum gekeken en Ubuntu zal die schijf ook niet kunnen benaderen helaas..... ( http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=101604 )
Dus het is nog niet hopeloos? Ik snap niet waarom Ubuntu niet opstart. Ik heb die cd gebrand en die doet het ( zie screenshot aantal posts terug ). Maar opstarten vanaf die cd niet...ik ga dan in boot menu, kies opstarten vanaf cd/rom en dan gaatie gewoon windows vista opstarten. Had ik het op de 1 of andere manier speciaal als bootable cd moeten brandenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:57 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Die thread is 4 jaar oud. Toen bestond er nog geen NTFS-3G. Met ubuntu-versies 7.10 en hoger moet het prima gaan.
Ah ok, wist ik niet...I stand correctedquote:Op donderdag 3 september 2009 00:57 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Die thread is 4 jaar oud. Toen bestond er nog geen NTFS-3G. Met ubuntu-versies 7.10 en hoger moet het prima gaan.
Als je gewoon de image (.iso bestand) naar de schijf hebt gebrand (zoals je dat bijv. ook met een .iso van een film doet) moet het in principe goed gaan. Ik vind het ook raar dat'ie niet wil opstarten. Zeker omdat windows wel het autorun-menu van de CD kan laden (aan je screenshot te zien).quote:Op donderdag 3 september 2009 10:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus het is nog niet hopeloos? Ik snap niet waarom Ubuntu niet opstart. Ik heb die cd gebrand en die doet het ( zie screenshot aantal posts terug ). Maar opstarten vanaf die cd niet...ik ga dan in boot menu, kies opstarten vanaf cd/rom en dan gaatie gewoon windows vista opstarten. Had ik het op de 1 of andere manier speciaal als bootable cd moeten brandenzal wel een uberdomme vraag zijn maar ik heb het gewoon normaal gebrand zonder fratsen en herinnerde me ineens dat je voor boot cd's als t goed is meer moet doen.
Dat kan wel, maar dr komt net even iets meer bij kijken (en niet iedere computer ondersteunt opstarten vanaf USB-stick).quote:Op dinsdag 8 september 2009 @ 16:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben zooo een nerd, ik heb de iso namelijk niet gebrand nee maar de iso uitgepakt en de bestanden die DAAR inzitten op cd gebrandNu heb ik geen cd's meer maar wel een usbstick van 4 GB, daar kon het toch ook mee? De iso erop gooien en opnieuw opstarten?
[afbeelding]
Dat lesje heb ik inmiddels geleerdquote:Op woensdag 9 september 2009 01:02 schreef ExTec het volgende:
Partition Magic kan dit fixen.
Had voorkomen kunnen worden door de HD af te koppelen.
of door gewoon xp te instaleren ipv vistaquote:Op woensdag 9 september 2009 01:02 schreef ExTec het volgende:
Had voorkomen kunnen worden door de HD af te koppelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |