TS is metal fan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Frollo het volgende:
Waarom twee topics in een week hierover?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat alle metalfans zo zijn
Dit dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef boofer het volgende:
een moshpit is gewoon versnelde natuurlijke selectie. De mietjes zitten te huilen bij de EHBO en openen dan een topic in KLB erover, de rest gooit er dan nog even een Wall of Death in
Lees mijn FOBO eens en vertel me dan maar waarom ik eventjes naar Lowlands zou moetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:58 schreef NRaider het volgende:
TS voelt zich niet veilig als hij straks naar Lowlands gaat.
Mietje.
Dus als jij klaagt over hoerenlopers dan ben jezelf ook een hoerenloper..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:59 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wat luister jij zelf dan? Blijkbaar ook metal anders kwam je niet in aanraking met het fenomeen 'moshpit' (al dan niet letterlijk)...
Zo te zien gaat je klacht dus ook over jouzelf...:)
ik wel, jij blijkbaar niet want je hebt niet heel mijn post gelezen. Je geeft iig. geen antwoord op het eerste deelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dus als jij klaagt over hoerenlopers dan ben jezelf ook een hoerenloper..
Ben je nu serieus?
Ik luister geen Metal mocht je dat denkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik wel, jij blijkbaar niet want je hebt niet heel mijn post gelezen. Je geeft iig. geen antwoord op het eerste deel
Gratis tip:
ga wat verder naar achteren staan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef Afwazig het volgende:
Ach laat ze elkaar lekker doodtrappen, weer een hippie minder. Langharig tuig
wall of deathsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef boofer het volgende:
een moshpit is gewoon versnelde natuurlijke selectie. De mietjes zitten te huilen bij de EHBO en openen dan een topic in KLB erover, de rest gooit er dan nog even een Wall of Death in
Natuurlijk, er wordt juist heel goed opgelet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:01 schreef Flammie het volgende:
Het irritantste zijn die mensen die andere in de pit trekken zonder reden![]()
Van die langharige metalfans die een klein peutermeisje de dood in sleuren
Kansloze paupers
Whehequote:
Elkaar beuken is inderdaad een aardig ontwikkeld principequote:
Dat vraag ik me dus ook af... wellicht vinden die lui het leuk om zichzelf helemaal voor paal te zetten ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:21 schreef Echo99 het volgende:
Waarom doe je zoiets vraag ik me af..
Ik zeik over metal en ik ben geen dancepauper! Lap, daar heb je het! Heel je wereldbeeld naar de gallemiezen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef Sjaaknelis het volgende:
De mensen die zeiken over metal zijn vast dancepaupers o.i.d. Liedjes die 5 minuten duren en in 2 minuten gemaakt zijn, nou dan weet je het wel...
Ja, want de muziekwereld bestaat alleen uit metal en dancequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef Sjaaknelis het volgende:
De mensen die zeiken over metal zijn vast dancepaupers o.i.d. Liedjes die 5 minuten duren en in 2 minuten gemaakt zijn, nou dan weet je het wel...
Indeed!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:54 schreef Jenglejack het volgende:
Perfecte kans om droeftoeters als jij helemaal de tering in te schoppen.
Jij gaat NU een succesvol dancenummer maken, niet terugkomen voordat 'ie klaar is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef Sjaaknelis het volgende:
haha, tis dat ik niet thuis ben, want andersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij gaat NU een succesvol dancenummer maken, niet terugkomen voordat 'ie klaar is.
Ja, zal ik speciaal voor jou alle muzieksoorten opnoemen, wijsneus? Ik heb een bloedhekel aan dance, dus moest dat even kwijtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zeik over metal en ik ben geen dancepauper! Lap, daar heb je het! Heel je wereldbeeld naar de gallemiezen!
Jijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, want de muziekwereld bestaat alleen uit metal en dance
De mensen die zeiken over dance zijn vast metalpaupers o.i.d. Liedjes die 5 minuten duren en in 2 minuten gemaakt zijn, nou dan weet je het wel...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
Ja, zal ik speciaal voor jou alle muzieksoorten opnoemen, wijsneus? Ik heb een bloedhekel aan dance, dus moest dat even kwijt
En dat ook ja, mensen die zeiken dat die nummers zo in een paar minuten gemaakt zijn maar er dan zelf niks van kunnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij gaat NU een succesvol dancenummer maken, niet terugkomen voordat 'ie klaar is.
Huilarischquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De mensen die zeiken over dance zijn vast metalpaupers o.i.d. Liedjes die 5 minuten duren en in 2 minuten gemaakt zijn, nou dan weet je het wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |