Omgekeerd heb ik minder nodig voor civiel effect, alleen wat strafrechtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Omdat ik me vorig jaar nog niet uitgeschreven had voor Fiscaal en zo m'n "voortgang" gewoon kon blijven zien, schrok ik er eigenlijk van hoe weinig je extra voor je bachelor Fiscaal hoeft te doen als je Rechtsgeleerdheid doet. Ik denk dat het 41 ECTS betreft als je in plaats van de Oefenrechtbank het Oefenhof doet.
Was ik maar een drielingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of zo'n tijdreishorloge uit Harry Potter.
En Burgerlijk Procesrecht toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Omgekeerd heb ik minder nodig voor civiel effect, alleen wat strafrecht
[..]
Die kan ik in de master rechtsgeleerdheid nog volgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En Burgerlijk Procesrecht toch?
Let op dat je maar een maximaal aantal vrijstellingen mag halen. Voor de bachelor op de FEB is dat 60 ects geloof ik. De rest dien je dus op te vullen met keuzevakken wil je twee diploma's willen aanvragen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Omdat ik me vorig jaar nog niet uitgeschreven had voor Fiscaal en zo m'n "voortgang" gewoon kon blijven zien, schrok ik er eigenlijk van hoe weinig je extra voor je bachelor Fiscaal hoeft te doen als je Rechtsgeleerdheid doet. Ik denk dat het 41 ECTS betreft als je in plaats van de Oefenrechtbank het Oefenhof doet.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Weet je dat ik die nog nooit gezien heb.
Hahahquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ook nietdus ik wist niet eens of ik het als compliment op moest vangen want het klinkt niet heel positief
Ik één keer denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Weet je dat ik die nog nooit gezien heb.
Je kunt een weekje vooruit klikken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij staat er nog helemaal niets op BB bij het rooster
Gohquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kunt een weekje vooruit klikken.
Welke studie ga je doen en waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:33 schreef Alpine69 het volgende:
Bah, m'n rooster gekregen, 5 keer in de week naar Tilburg reizen is wat de klok slaat.
Ik ga IBA (International Business Administration) studeren. Dat is een combinatie van de voormalige studies International Business en Business Studies. Een van de eerste studies in Tilburg met een Numerus Fixus ook, geloof ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke studie ga je doen en waar kom je vandaan?
De intercity rijdt gewoon door van Helmond naar Tilburg hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:49 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Ik ga IBA (International Business Administration) studeren. Dat is een combinatie van de voormalige studies International Business en Business Studies. Een van de eerste studies in Tilburg met een Numerus Fixus ook, geloof ik.
Ik kom uit de buurt van Eindhoven/Helmond, dus ik moet elke dag krap anderhalf uur heen en terug reizen. Dit dankzij de nieuwe, geweldige dienstregeling van de NS waardoor ik voortaan altijd 20 minuten moet wachten in Eindhoven.![]()
...Achja, misschien kan ik wel wat nuttigs doen in de trein.![]()
Ik woon nog iets verder weg en reis ook gewoon vrolijk op en neer met een paar medestudentenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:49 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Ik ga IBA (International Business Administration) studeren. Dat is een combinatie van de voormalige studies International Business en Business Studies. Een van de eerste studies in Tilburg met een Numerus Fixus ook, geloof ik.
Ik kom uit de buurt van Eindhoven/Helmond, dus ik moet elke dag krap anderhalf uur heen en terug reizen. Dit dankzij de nieuwe, geweldige dienstregeling van de NS waardoor ik voortaan altijd 20 minuten moet wachten in Eindhoven.![]()
...Achja, misschien kan ik wel wat nuttigs doen in de trein.![]()
Haha, mij ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat je iets nuttigs gaat doen in de treinmij is het nooit echt gelukt.
Spoooooorstudenttttttquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:33 schreef Alpine69 het volgende:
Bah, m'n rooster gekregen, 5 keer in de week naar Tilburg reizen is wat de klok slaat.
Goedkoper. Nooit hoeven schoonmaken, koken of wassen. Een groter en luxer huis. Verenigingen waar je bij zit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:01 schreef VoreG het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom mensen thuis zouden blijven wonen... Zelfstandigheid is eng?
Ik heb nu een hele bovenverdieping voor mijzelf (twee slaapkamers en een eigen wc). Je denkt toch niet dat ik dat op ga geven voor 12m˛?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:01 schreef VoreG het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom mensen thuis zouden blijven wonen... Zelfstandigheid is eng?
Aldus de halve spoorstudent. Zoals bijna iedereen in Tilburg..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben ook liever thuis hoor, maar zit wel op kamers, is gewoon veel gemakkelijker. Als ik even naar de uni moet, dan fiets ik gewoon even aan. Ik denk dat ik als spoorstudent niet "ff" 4 uur ga reizen voor 1 hoorcollege...
Maar, niets beter dan thuis.
Ik ben een autostudentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aldus de halve spoorstudent. Zoals bijna iedereen in Tilburg..
Een automaat zeker ook nog eensquote:
Ik zou het bij de CSB proberenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef Kingside het volgende:
Ik moet zeker bij het CBS zijn om een nieuw wachtwoord te krijgen of niet?
Sja dat bedoel ik idd haha, maar als ik die verhalen hier over hoor heb ik weinig zin om daar heen te gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zou het bij de CSB proberen
Nee,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Een automaat zeker ook nog eens
http://www.uvt.nl/diensten/lis/password.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef Kingside het volgende:
[..]
Sja dat bedoel ik idd haha, maar als ik die verhalen hier over hoor heb ik weinig zin om daar heen te gaan.
Ik ook niet. Ga jij namens ons?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen admission letter e-mail gezien 51 minuten geledenmoet ik nu langs de CSB?
Kut, ik heb mijn UvT kaart nog niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/diensten/lis/password.html
Je moet ergens anders langs
Goed gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef Kingside het volgende:
Whieuw no probs ik heb net mijn wachtwoord gevonden.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga jij namens ons?
Ik heb gelijk de telefoon gepakt, maar al 2x werd ik na 20 min wachten eruit gegooidquote:
Ik probeer het, maar steeds als ik hem verander staat er dat het wachtwoord is gebaseerd op een woord uit het woordenboek.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed gedaan
Verander hem maar meteen, dan kan je hem niet kwijt raken
Oke.. Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar steeds als ik hem verander staat er dat het wachtwoord is gebaseerd op een woord uit het woordenboek.
Die heb ik gelukkig al, haha.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:25 schreef Matr het volgende:
Ja mijn collegegeld is er ook af, nu moet ik echt een bijbaan gaan vinden
Mijn machtiging is de 10e de bus op gegaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:29 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ben nog rijk! Maar ik had dan ook gewacht tot 7 augustus met aanmelden, blijkbaar hebben ze mijn machtiging nog niet verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |