Je hebt zeker nog nooit gehoord van die 2 weken omdat je het artikel op afstand koopt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, m.i. niet. Ze leveren vaak importmodellen zonder dat ze dat op de site duidelijk maken. Je krijgt dan bijvoorbeeld een apparaat met een Engelse netstekker. Het feit dat je een model hebt dat officieel niet voor de Nederlandse markt is bedoeld kan ook problemen geven als je aanspraak wil maken op garantie.
Ja, alsof dat goedpraat wat Riparius beschrijftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef raaavi het volgende:
Je hebt zeker nog nooit gehoord van die 2 weken omdat je het artikel op afstand koopt?
(weet de precieze term niet meer)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef raaavi het volgende:
Koop hem in ieder geval niet bij de Mediamarkt.
Heb maandag een tv gekocht,
prijs bij de mediamarkt: 1800
prijs die ik heb betaald : 1320Onzin van de MM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Mediamarkt kan je ook hard van de prijs afpingelen.
Mijn TV stond te koop voor 1200 en ik kreeg hem mee voor 950.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
colportagewet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit gehoord van die 2 weken omdat je het artikel op afstand koopt?
Daar kom ik straks achter dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mja kijk eerst of ik hem ergens anders dan voor een zelfde bedrag kan krijgen. Iets duurder maakt ook niet uit want in zulke grapjes heb ik geen zin
Omdat het gewoon klein is. Groter is altijd beter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik ga hem vanavond even ophalen, mits ze nog hebben
Is onderdeel van colportagewet toch? Ach ik weet 't ook niet.. je bent iig beschermtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee Einstein, dat is heel iets anders.
De 'Wet kopen op afstand'.
Daarnaast heeft het product gewoon te werken als het uit de doos komt, dus tof dat het importmodellen zouden kunnen zijn (nooit gehad overigensquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
Product ontvangenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daarnaast heeft het product gewoon te werken als het uit de doos komt, dus tof dat het importmodellen zouden kunnen zijn (nooit gehad overigens), maar er hoort gewoon een EU-stekker bij te zitten in elk geval.
Digitenne werkt met een (te) lage bitrate en levert daardoor een zichtbare slechtere beeldkwaliteit dan digitale TV via de kabel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb mijn tv ook opgehaald!
Wat een top ding. Zooooo veel beter dan mijn oude breedbeeld tv..
Enige nadeel is, is dat digitenne beetje blrurrig is. Iemand hier ervaring mee?
Ah vandaar! Dat is wel jammer. Heeft UPC toevallig ook zoiets als digitenne? Ik heb namelijk geen kabel op zolder liggen, sterker nog, helemaal nergens in huisquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Digitenne werkt met een (te) lage bitrate en levert daardoor een zichtbare slechtere beeldkwaliteit dan digitale TV via de kabel.
Nee, KPN heeft in Nederland het alleenrecht voor de verspreiding van digitale televisie via de ether (maar het beheer en onderhoud van de zenders valt dan weer onder verantwoordelijkheid van de NOZEMA). Is ook wel begrijpelijk, want het zou verspilling van de toch al schaarse ruimte in de ether zijn als er meerdere aanbieders precies dezelfde kanalen moesten gaan uitzenden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ah vandaar! Dat is wel jammer. Heeft UPC toevallig ook zoiets als digitenne? Ik heb namelijk geen kabel op zolder liggen, sterker nog, helemaal nergens in huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |