Praat voor jezelf, stalkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
we
Wat is je punt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef TNA het volgende:
Ik wilde vorige week de file vermijden. Oplossing? File-informatie bekijken en een andere route rijden.
Afmetingen (H x B x D): 182 x 128 x 20 mmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef Kabolter het volgende:
Hoe groot is zo'n ding wel niet?
Neequote:En is het niet jammer dat je zo af en toe niet samen onder een boom gaat schuilen met allebei hetzelfde regenpak aan?
Ja, maar zo'n ding kost me tussen de 400 en 900 euro, en ik wil een standalone buienradar op m'n dressoir, als een soort-van weerstation zeg maar. En met dit ding heb ik die mogelijkheid.quote:
Ik lees weer eens niet goed en dacht dat je hem mee zou nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:23 schreef vanhal het volgende:
[..]
Afmetingen (H x B x D): 182 x 128 x 20 mm
Gewicht: 630 gram
[..]
Nee
Vrouwen in DIGquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:24 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n ding kost me tussen de 400 en 900 euro, en ik wil een standalone buienradar op m'n dressoir, als een soort-van weerstation zeg maar. En met dit ding heb ik die mogelijkheid.
Ja, maar te klein om op m'n dressoir duidelijk het buienradar gebeuren + weersvoorspelling te bekijken.quote:
Volle baterijen gaan ongeveer 8 uur mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Tja..1986 het volgende:
En verbruikt dat ding niet ongelofelijk veel stroom als hij steeds aanstaat?
Klopt, alleen een digitaal fotoframe vebruikt ook stroom. Daarnaast kun je dit ding op een 'pauze' zetten, wat inhoudt dat je hem op standby kunt zetten en met 1 druk op de knop weer snel aan kunt zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Aha, het is gewoon een mediaspeler die de hele tijd aanstaat. Hmm.. zonde van al dat stroomgebruik.
Precies. Dan liever af en toe je iPod Touch (of iPhone) checken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Aha, het is gewoon een mediaspeler die de hele tijd aanstaat. Hmm.. zonde van al dat stroomgebruik.
Ja, en ik vind aan die 2 weer nadelen zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:50 schreef TNA het volgende:
Precies. Dan liever af en toe je iPod Touch (of iPhone) checken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |