abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72033324
Hallo!

Ik heb sinds December een huisgenoot in mijn appartement.
Toendertijd zat ik wat krapper met geld, en ik kende die gast al een tijdje, en hij wou er wel bij komen wonen.

Nou wil het zo zijn, dat die gast om het minste of geringste al flipt.
Alles is altijd de schuld van iemand anders, en als je dan tegen hem zegt dat hij zich normaal moet gedragen en eerst naar zichzelf moet kijken ipv iemand anders, dan heb je dus al bijna rake klappen in het gezicht.

In ieder geval, ik heb het een tijdje maar aangekeken, ik wist ook niet wat ik ervan moest denken.
Ik ga begin September naar school toe, en ik wil die pauper er gewoon uithebben.
Ik krijg zowiezo nog anderhalve maand huur van hem, dus dat zou zowiezo al reden zat zijn, maar het wil zo zijn dat hij hier via een mondelinge overeenkomst zit. Ik kan hem er niet 1,2,3 uit trappen helaas.

Hoe krijg ik hem eruit ? Want hij is zo agresief als de pest, en hij betaald niet!
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:51:19 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_72033411
Z'n biertjes buiten zetten en de deur slot doen..
pi_72033465
Kan je niet eens heel rustig en relaxed met hem praten ?
pi_72033471
Ballen tonen terug slaan en zeggen dat ie moet oprotten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_72033478
Je zou bijvoorbeeld de deurcilinder kunnen vervangen zodat zijn sleutel niet meer past.
Veel werk is het niet, maar het is een handige manier om iemand uit je huis te houden.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_72033488
Maak hem kwaad, laat hem je in elkaar slaan, en dan heb je een goede reden
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:56:14 #7
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_72033559
Wat hebben jullie dan precies mondeling afgesproken?
pi_72033630
Bij inwonen geldt een proeftijd van 9 maanden. In die periode mag jij als verhuurder gewoon de huur opzeggen omdat het niet klikt.

Je bent dus nog nét op tijd - maar de opzegtermijn is in dit geval wel drie maanden.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 11:00:58 ]
pi_72033667
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef Stephan1237 het volgende:
Kan je niet eens heel rustig en relaxed met hem praten ?
Onmogelijk. De laatste tijd staat hij om een druppel pis naast de wc pot al te kankeren en met deuren te slaan.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ballen tonen terug slaan en zeggen dat ie moet oprotten.
Geprobeerd een tijdje terug.... Hij slaat door, smijt dingen kapot. Hij is dus een stuk sterker als mij, en dat zit me niet lekker, want hij kan me dus wel in elkaar sodemieteren.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef Suterranen het volgende:
Maak hem kwaad, laat hem je in elkaar slaan, en dan heb je een goede reden
Het kwaad maken is zo gelukt Maar dit is wel een vrij extreme reden
pi_72033688
Alstie weg is sloten vervangen, spulletjes voor de deur tiefen en binnen in een hoekje gaan janken dattie niet een raam intikt en je komt verbouwen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:00:52 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72033692
Misschien is dit meer iets voor WGR?
pi_72033704
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:56 schreef Orealo het volgende:
Wat hebben jullie dan precies mondeling afgesproken?
Hij zou hier komen wonen, en gewoon netjes elke maand een X bedrag overmaken op mijn rekening, en ik sluis de huur weer door aan de verhuurder.
Zij vond het prima... Ik heb een huur contract, en hij is er later dus bijgekomen.
De verhuurder woont overigens vlakbij, en ze heeft een eigen zaak, dus ze is altijd wel in de buurt voor als er wat is.
pi_72033749
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:01 schreef Appelperenstroop het volgende:

[..]

Hij zou hier komen wonen, en gewoon netjes elke maand een X bedrag overmaken op mijn rekening, en ik sluis de huur weer door aan de verhuurder.
Zij vond het prima... Ik heb een huur contract, en hij is er later dus bijgekomen.
De verhuurder woont overigens vlakbij, en ze heeft een eigen zaak, dus ze is altijd wel in de buurt voor als er wat is.
Praat er dan met je verhuurder over
pi_72033761
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:58 schreef Igen het volgende:
Bij inwonen geldt een proeftijd van 9 maanden. In die periode mag jij als verhuurder gewoon de huur opzeggen omdat het niet klikt.

Je bent dus nog nét op tijd - maar de opzegtermijn is in dit geval wel drie maanden.
Hoop dat TS hier niet overheenleest..........Praat hierover met je huurbazin.
pi_72033798
Jullie hebben samen niks getekend toch? Gewoon spullen buiten zetten, en een slotenmaker andere sloten erop laten zetten. En als hij voor overlast zorgt, gewoon meteen de politie bellen.
pi_72033835
ja, maak dr een verhaaltje van de verhuurder problemen krijgt met de verzekering/hypotheek in het geval van onderhuur.. dat ie dus niet langer kan blijven.. enz enz blabla
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_72033890
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jullie hebben samen niks getekend toch? Gewoon spullen buiten zetten, en een slotenmaker andere sloten erop laten zetten. En als hij voor overlast zorgt, gewoon meteen de politie bellen.
Een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst. En als die jongen elke maand de huur overmaakt dan heeft hij daarvan vast ook bankafschriften en dat is bewijs genoeg dat hij die kamer huurt en jij 'm onterecht en illegaal op straat hebt gezet.

Maar goed, het is natuurlijk nog maar de vraag of die jongen z'n rechten wel kent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 11:09:15 ]
pi_72033914
Gewoon de kankeritus slaan. Red je het niet, honkbalknuppel gaatje inboren sleutel eraan maken en mishandelen. Als je dan voor moet komen kan je zeggen dat je met je sleutelhanger hebt geslagen
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_72033941
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst. En als die jongen elke maand de huur overmaakt dan heeft hij daarvan vast ook bankafschriften en dat is bewijs genoeg dat hij die kamer huurt en jij 'm onterecht en illegaal op straat hebt gezet.

Maar goed, het is natuurlijk nog maar de vraag of die jongen z'n rechten wel kent.
Hij heeft niet betaald. Dus duidelijke zaak!
pi_72034009
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:03 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_72034016
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Precies. Maar goed ik ben ook wel zo iemand die dan liever de vrede wil bewaren. Ik ga vanmiddag naar de huurbaas, als haar zaak open gaat.
Zowiezo ga ik met haar regelen dat hij de huur direct overmaakt naar haar ipv via mij. Dan heb ik daar verder niets meer mee te maken.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:13:22 #22
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_72034019
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:03 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

kun je het niet met haar op accoordje gooien: dat "plotseling blijkt dat onderverhuren toch niet mag"? en dat zij een vrij juridisch uitziend briefje stuurt?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_72034092
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

kun je het niet met haar op accoordje gooien: dat "plotseling blijkt dat onderverhuren toch niet mag"? en dat zij een vrij juridisch uitziend briefje stuurt?
Dat is wel een goede oplossing ja.
Dat zal ik nog wel voor elkaar kunnen krijgen denk ik. Dank u , perfect
pi_72034120
Je wilt hem er toch uit hebben?

Waarom ga je dan voorstellen dat hij haar moet betalen?
pi_72034138
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:13 schreef Appelperenstroop het volgende:

[..]

Precies. Maar goed ik ben ook wel zo iemand die dan liever de vrede wil bewaren.
Zo te horen wil die jongen dat ook, daarom gaat ie van het minste gerinkste uit z'n dak.
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')