Buienradar kan geen buien zien die nog moeten ontstaan, Sherlock.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef Hydrogeny het volgende:
Klopt geen fuck van. (ik bedoel nu voornamelijk buienradar, waar zijn die buien?! WARM!
Droog bij de trein aankomen en dan 5 uur stil staan omdat de bliksem in is geslagenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
In Woerden regent het nu al!
Maar hopelijk trekt dat gebied iets langzamer over het land dan ze voorspellen... dan kom ik nog droog bij de trein aan.
Het heeft hier al behoorlijk geregend, nu komt voorzichtig de zon de hoek om kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:37 schreef Mirjam het volgende:
ik zag dta het hier al wat geregend heeft.
ben benieuwd.
het zal hier tussen 2 en 3 toeslaan denk ik
Alsof je een komeet verwachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:37 schreef Mirjam het volgende:
het zal hier tussen 2 en 3 toeslaan denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel als je de betaalde versie gebruiktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Buienradar kan geen buien zien die nog moeten ontstaan, Sherlock.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |