Tuurlijk kan je die hier ook kopen. Maar niet voor dit geld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Dual sim kan je toch ook gewoon in Nederland krijgen of ben ik nou dom?
Foto?
Huh wat heeft poi te maken dat ie jou belt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef theKiD het volgende:
GVD.. word net door een of andere italiaan gebeld, met nummer uit ItalieGelukkig wel met nummer, en bij google kwam eruit dat het een pizzaria was die op internet zijn POI voor de gps had gezet
Gekke Italianen
ik gewoon ingebouwde home cinemaset in de laptopquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef VoreG het volgende:
Woohoo! Eindelijk een geluidsinstallatie op m'n laptop aangesloten, bass is oke!
een externe box met versterker zal altijd beter klinken dan een internspeakertje!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gewoon ingebouwde home cinemaset in de laptop
moet zeggen dat dit systeem echt goed klinkt zonder versterkerquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
een externe box met versterker zal altijd beter klinken dan een internspeakertje!
voor sommige mensen helaas welquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.. collegaatje vertelde net dat er laatst een jongen de winkel binnen rende en dat er een scooter achteraan reed.. zo de winkel in :/. Like? Is dat normaal tegenwoordig, met je scooter een winkelpand binnenrijden? :/
Die heeft mijn laptop ook, helemaal niks mis mee, maar dat klinkt bij lange na niet zo goed als dit setje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gewoon ingebouwde home cinemaset in de laptop
ook een acer ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die heeft mijn laptop ook, helemaal niks mis mee, maar dat klinkt bij lange na niet zo goed als dit setje.
Ik zat net op jouw hyves!quote:
Doe jij dat weleens?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Vanaf komend weekend weer de stad terroriseren
Ik heb al diverse malen meegemaakt dat iemand met brommer en al de kroeg in kwam rijden. Maarja dan hebben we het ook over Puch/Tomos Meetings, daar gebeuren wel meer vreemde dingenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.. collegaatje vertelde net dat er laatst een jongen de winkel binnen rende en dat er een scooter achteraan reed.. zo de winkel in :/. Like? Is dat normaal tegenwoordig, met je scooter een winkelpand binnenrijden? :/
Aspire 7530, perfect dingetje.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Vanaf komend weekend weer de stad terroriseren
Heb je gisteren meegedaan aan de wereld record poging?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik heb al diverse malen meegemaakt dat iemand met brommer en al de kroeg in kwam rijden. Maarja dan hebben we het ook over Puch/Tomos Meetings, daar gebeuren wel meer vreemde dingen
Wereldrecord 'brommers in kroegen parkeren'?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:44 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je gisteren meegedaan aan de wereld record poging?
Niks, maar via google kwam ik wel op een site uit waar dat op stondquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Huh wat heeft poi te maken dat ie jou belt?
Nee de wereldrecord poging 'het meeste brommers achter elkaar parkeren.'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wereldrecord 'brommers in kroegen parkeren'?
Het stond wel op de planning, maar helaas... Iedereen had ineens wat anders te doen :Squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:44 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je gisteren meegedaan aan de wereld record poging?
Ohw ja, op het laar geloof ik he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:48 schreef aardappel het volgende:
Het is aanstaande zaterdag Harleydag he, daar maar is een kijkje nemen ^^
Oh dat is tof, daar had ik mijn DSLR al wel willen hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:48 schreef aardappel het volgende:
Het is aanstaande zaterdag Harleydag he, daar maar is een kijkje nemen ^^
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aspire 7530, perfect dingetje.
[..]
Boeka!
Stiekem is het dat natuurlijk ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, vind ook wel grappig
hondjes zijn gewoon lief
Wat zijn teckels dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:57 schreef theKiD het volgende:
Malteser leeuwtjes zijn gestoffeerde loempia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |