KNMI heeft de buien te vroeg ingeschat. Een uur geleden was nog datzelfde plaatje te zien op hun website, maar dan met de linkerlijn om 15.00uur en de middelste lijn om 18.00uur.quote:
Dat kan. In Noord-Drenthe en omgeving onweert het nu. Het kan best zijn dat Groningen, wat daar vlakbij ligt, daar iets van heeft meegekregen. Maar daar is het nu zeer plaatselijk. De echte buien moeten nog komen,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:04 schreef Disana het volgende:
Groningen stad kreeg daarnet vanuit het niets een enkele donderklap en een minuut regen.
Natuurlijk Groningen wel weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:04 schreef Disana het volgende:
Groningen stad kreeg daarnet vanuit het niets een enkele donderklap en een minuut regen.
Zie het volgnr, het is al de vierde uitvoeringquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
KNMI heeft de buien te vroeg ingeschat. Een uur geleden was nog datzelfde plaatje te zien op hun website, maar dan met de linkerlijn om 15.00uur en de middelste lijn om 18.00uur.
Nu hebben ze de tijden aangepast naar een latere tijd dus.
Hehehehe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk Groningen wel weer
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat kan. In Noord-Drenthe en omgeving onweert het nu. Het kan best zijn dat Groningen, wat daar vlakbij ligt, daar iets van heeft meegekregen. Maar daar is het nu zeer plaatselijk. De echte buien moeten nog komen,
Is ook erg plaatselijk. De buien die er nu zijn, zijn erg plaatselijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef kissaa het volgende:
[..]
Hier niet (Noord-Drenthe) Moet dan erg plaatselijk zijn.
Hoorde in Amsterdam net 2 donderklappen. Met een klein beetje regen nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef ethiraseth het volgende:
Net wat hagel hier in Amsterdam-Zuid.
10 minuten bij mij vandaan, pfffquote:37 graden in Limburg!
ELL - Op veel plaatsen in Nederland was het donderdagmiddag nog erg heet. In het dorpje Ell in Limburg liep de temperatuur zelfs op tot 37 graden. Volgens een woordvoerder van het KNMI is een dergelijke temperatuur in Nederland zeldzaam.
Ik zou niet te vroeg juichen..... er komt echt een berg bullshit aan als je de radar beelden een beetje volgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik vaardig bij dezen een KNMI-alarm uit:
Vandaag extreem grote kans op zwaar overdreven weersvoorspellingen. Begeef u niet onnodig buiten, zet TV en radio uit en vermijd ieder contact met al te opgewonden, meteorologisch ogende types.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef safumufh het volgende:
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen..... er komt echt een berg bullshit aan als je de radar beelden een beetje volgt.
Hee Kissa, leuk je weer eens te zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef kissaa het volgende:
Het regent zachtjes
*edit* Het is alweer droog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |