Buienradar heb je nu niets aan... je ziet het namelijk te laat aankomen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
het is een hoax
op de buienradar lijkt alles op zee te vallen..
Als je de drie uurs voorspelling bekijkt komt het vanaf een uur of 4 wel boven land.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
het is een hoax
dat is dus een hoax... das een nepecho op de radarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
het is een hoax
Dat ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat mazzel zien we weer zoiets
Ik lig voorlopig nog steeds in de tuin.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus het gaat allemaal wel weer meevallen vanmiddag/vanavond.
Perenijsjes ftw!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Gwywen het volgende:
Straks mag ik nóg een ijsjevan mezelf
Had ik wel gewoon thuis moeten gaan werken. Hier in Rotterdam is nog helemaal niets. Ik kan nog hele stukken blauwe lucht zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
het begint nu ook flink te waaien in Alphen
Er was net een gast op de radio en die stond op de pier bij IJmuiden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kan nog hele stukken blauwe lucht zien.
Ik ben ook in Den Haag, maar heb nog geen klap gehoord...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:47 schreef safumufh het volgende:
ja, het begint hier nu. denhaag. hoorde net de eerste klap, en het waait heel behoorlijk ineens
Mja, misschien was het toch geen onweer... maar het begint wel steeds harder te waaien ja...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik ben ook in Den Haag, maar heb nog geen klap gehoord...
het waait wel redelijk nu.
Toen zaten wij te barbecuen. De laatste stukjes vlees hebben we héél snel naar binnen gewerkt. Wat een lucht kwam er toen aan zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de ' beroemde ' 17e juli 2004...boven Enschede
Hahaha, ja wij ook, maar dan in Oldenzaalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Toen zaten wij te barbecuen. De laatste stukjes vlees hebben we héél snel naar binnen gewerkt. Wat een lucht kwam er toen aan zeg.
Nu hier een paar dunne wolkjes, nauwelijks het vermelden waard.
Dat soort hoge temperatuurverschillen op zo'n klein gebied is vaak wel een voorbode. Komt het dan toch nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef kissaa het volgende:
Het is 22 graden in Vlissingen en 36 graden in Eindhoven (blz 705, teletekst)
Die overdrijft dan, er zijn wel degelijk wolken te zien maar ze stellen geen hol voor. Zo te zien glijdt alles zo voor de kust langs tot nu toe. Het is hier in ieder geval nog volop genieten (Castricum aan Zee). Ik heb wel rond 13 uur een paar spatjes regen gehad toen er geen wolk te bekennen was, ook wel een keer apart.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Er was net een gast op de radio en die stond op de pier bij IJmuiden.
Zag hetzelfde als jij. Kilometers ver geen wolk te zien.
Ja? Hier iets verderop in Lelystad zou het dan ook moeten gaan waaien zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Felixa het volgende:
Almere, bloedheet met wat hoge sluierbewolking en de wind begint ook wat aan te trekken.
Was op BNR.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef elcastel het volgende:
Die overdrijft dan, er zijn wel degelijk wolken te zien maar ze stellen geen hol voor. Zo te zien glijdt alles zo voor de kust langs tot nu toe. Het is hier in ieder geval nog volop genieten (Castricum aan Zee). Ik heb wel rond 13 uur een paar spatjes regen gehad toen er geen wolk te bekennen was, ook wel een keer apart.
Beter dat ze een waarschuwing geven dan niks toch? Denk ook aan de bejaarden en de zwakkere mensen in onze samenleving die nog buiten zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Geef mij ook zo'n lulbaan bij het KNMI
En die horen dus die waarschuwing nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Beter dat ze een waarschuwing geven dan niks toch? Denk ook aan de bejaarden en de zwakkere mensen in onze samenleving die nog buiten zijn.
Dan klopt het ! Nee maar serieus, ik zie de hele dag al overal wolken behalve voor de zon.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Was op BNR.
Ik vond het wel lekker even, maar het stelde hier weinig voor.quote:Ik fietste net door het Vondelpark en voelde ook spatjes zonder aanwezige wolken.
Bejaarden welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En die horen dus die waarschuwing niet
Stranden waren leeg vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Beter dat ze een waarschuwing geven dan niks toch? Denk ook aan de bejaarden en de zwakkere mensen in onze samenleving die nog buiten zijn.
Dit is weer eens zwaar overdreven. Paniek en gelul om niks.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:15 schreef Zienswijze het volgende:
Beter dat ze een waarschuwing geven dan niks toch?
Ik had net mijn oma (96) nog aan de lijn en die zat heerlijk op het balkon aan een Cornetto te knabbelen.quote:Denk ook aan de bejaarden en de zwakkere mensen in onze samenleving die nog buiten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |