die was in den helderquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, de eerste donderslag is geweest in A'dam Buitenveldert.
"So it begins" Theoden
Gierig, hier in R'dam nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Snakey het volgende:
Het heeft hier net 2 minuten geregend.![]()
(Krimpen a/d IJssel)
Amsterdamquote:
In Osdorp regent het nog niet maar het is wel bewolkt en het onweert ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef godigita het volgende:
Regen en onweer in Amsterdam Centrum. Het lijkt een kleine bui, maar ik moet een half uur fietsen dus ik waag het er niet op. Word zo opgehaald.
Que?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef godigita het volgende:
Regen en onweer in Amsterdam Centrum.
Ik heb een stuk door de regen gefietst(Prins Hendrikkade), maar moest terug omdat ik wat was vergeten, dus ik weet zeker dat het geregend heeft. Op het moment niet. Wel onweer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Que?
Waar? Hier (Prinsengracht) nada.
Haha ik zie er nog helemaal niets van!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Dionysiou het volgende:
En in Noord-Holland in Alkmaar hebben wij een grote grijze wolk boven ons hoofd..
EDIT: Onweer + regen nu..
Ik woon ook stiekem Heiloo (maar iemand kent dat natuurlijk) komt zo jullie kant opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Haha ik zie er nog helemaal niets van!
In Limburg hetzelfde verhaal. Moeten nog een paar uur geduld hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Buitendam het volgende:
Omgeving Eindhoven is 37 graden en geen wolkje aan de lucht.
Nja maar ik zie daarachter al weer een nieuwe ontstaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef SCH het volgende:
Die bui in Amsterdam is een klein lijntje, niet de grote bui.
Ik woon stiekem in Oudorp (kent ook niemand, of ze gaan naar Zeeland) dus ik wacht af..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik woon ook stiekem Heiloo (maar iemand kent dat natuurlijk) komt zo jullie kant op
Oudorp!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik woon stiekem in Oudorp (kent ook niemand, of ze gaan naar Zeeland) dus ik wacht af..
Neuh die geur is inherent aan al die korte rokjes en zomerjurkjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier nog zonnig in Amsterdam Zuid-oost, maar ik kan de regen al ruiken. Weird.
Gisteren meurde de hele tram naar Biodermal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh die geur is inherent aan al die korte rokjes en zomerjurkjes
op buienradar kon je het goed zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:20 schreef godigita het volgende:
[..]
Nja maar ik zie daarachter al weer een nieuwe ontstaan.
Ja hier trok het dicht en schijnt nu ook weer de zon. Achterlijk gedoe, overigens leek het dus wel dat het hier voor de kust regende vreog in de middag, maar het kan ook gewoon heiig zijn geweest; de windmolens in zee waren niet zichtbaar (soms).quote:
Yeah!quote:
Dat hebben we wel vaker. Overal om ons heen lekker weer, behalve hier waar het dan stortregend.quote:
Noodpakketje mee hé!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef elcastel het volgende:
Ik ga maar terug naar het strand denk ik..
Ik moet fietsen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yeah!
Ik zei het toch![]()
![]()
Hier in Heiloo komt een joekeloeres grote grijs/blauwe wolk aan. Tot zo in Oudorp![]()
Tray bier, een zeemleren lap en een zuidwester hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Noodpakketje mee hé!!
(Flesje lekkers, fijne happen en snappen etc. etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |