Een cancel kost 5%quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cancelen kost 5%. Had ik Gamehubs niet eerder al een keer afgezworen? Cheap-ass-heid wordt keihard afgestraft
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Heb Amazon gecancelled,......... ga naar de winkel,... misschien donderdag al hoorde ik
[ afbeelding ]
Het is Singapore, dat boeit hun toch niet, op een gegeven moment was cancelen daar verbodenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een cancel kost 5%Serieus Gijs,... dat is diefstal. Jij hebt recht om iets niet te kopen als je dat wilt. Zijn ze nou helemaal betoeterd!
Ik kan nog wel tot na het weekend wachten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komkommertijd Gijs! Maar ik voel het ook. Sta op het punt om mijn Amazon Batman game te cancellen om vrijdag fijn naar de winkel te lopen![]()
Game ik dit weekend weer!!
Mus,..t,.... ga,..me!! MUST GAME!!!
Mag je het nog wel terugsturen als je niet tevreden bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cancelen kost 5%. Had ik Gamehubs niet eerder al een keer afgezworen? Cheap-ass-heid wordt keihard afgestraft
Ik zie alle dingen wel op internet verschijnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Moggel.
Gamescom is grootste games-event van de wereld
Shit, die had ik wel voor mijn blog kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Heb Amazon gecancelled,......... ga naar de winkel,... misschien donderdag al hoorde ik
[ afbeelding ]
Ja je mist alleen de gameplezier.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie alle dingen wel op internet verschijnen
Pfff, heerlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)oc-halo-3-odst/54892
Ja...het is Halo. Als je me verteld had dat het deel 3 was had ik je ook geloofd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Ik word er niet warm vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Als ik MP fan zou zijn zou ik voor MW2 gaan! Dit is gewoon een Halo expansion.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Ik had het al gehoord, maar geen achievements, dus niet de moeitequote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Bug in demo Shadow Complex maakt game gratis
Bron: Tweakers
Oei, dat was niet de bedoeling. Door een bug in de demo van Shadow Complex kan de gehele game worden gespeeld. Door na de eindbaas van de demo de laatste savegame te laden, kan doorgespeeld worden tot het einde van het spel. Dat je geen achievements krijgt, je spel niet op kan slaan en 1200 MS Points uitspaart, moeten we maar voor lief nemen.
Mjah, en je moet 'm in één run uitspelen. Dat telt ook.quote:
Old school!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, en je moet 'm in één run uitspelen. Dat telt ook.
Die komt 2 maanden later.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik MP fan zou zijn zou ik voor MW2 gaan! Dit is gewoon een Halo expansion.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het al gehoord, maar geen achievements, dus niet de moeite
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]!
Straks met Batman regent het weer achievements,... heb er zo'n zin in! Ga er echt voor zitten dit weekend
quote:Big Bang 50
Complete story mode on Easy difficulty
Gijs,............ hou nou eens op man. Zo moeilijk is het spel toch nietquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het al gehoord, maar geen achievements, dus niet de moeite
Geen idee. De demo was goed te doen. Maar er zijn vast grote eindbazen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,............ hou nou eens op man. Zo moeilijk is het spel toch niet
Angst om vast te zitten en helemaal overnieuw te beginnen. Ken dat wel! Ik ga zelf voor normal,... moet te doen zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee. De demo was goed te doen. Maar er zijn vast grote eindbazen.
Ik op Normal + 1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Angst om vast te zitten en helemaal overnieuw te beginnen. Ken dat wel! Ik ga zelf voor normal,... moet te doen zijn.
Die vind ik wel coolquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect avatar kleding. Tevens nieuwe DLC in de store, maar dat was al bekend.
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, mijn blog is weer helemaal klaar voor de komende periode. Neem maar snel een kijkje op Roy-O-Rama v1.1
Andere kleurtjes, categoriën verschoven naar rechtsbovenin, andere ad-blocks, video van de week toegevoegd, linkjes klikbaar gemaakt bij 'in het kort' en wat pagina's en blokken weggehaaldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Eerder versie 1.01? Ik zie niet wat je gedaan hebt Gijs
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Andere kleurtjes, categoriën verschoven naar rechtsbovenin, andere ad-blocks, video van de week toegevoegd, linkjes klikbaar gemaakt bij 'in het kort' en wat pagina's en blokken weggehaald
Ze zijn zijn handen vergeten aan te passenquote:
Ah joh, ik heb me leuk bezig gehouden ermeequote:
33 euro bij Gamehubs, zo even bestellen. Een megaorder doen we met meerdere personen, 20 spellen in totaal ofzo, en die 5% code die er aan vast zit, gaat er toch zo'n 50 euro af, wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoe mooi dit is![]()
Sounds trailer van Operation Flashpoint!
http://www.gamersyde.com/(...)of_war-12637_en.html
[ afbeelding ]
Ik heb natuurlijke apathie tegen Gamehubs.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
33 euro bij Gamehubs, zo even bestellen. Een megaorder doen we met meerdere personen, 20 spellen in totaal ofzo, en die 5% code die er aan vast zit, gaat er toch zo'n 50 euro af, wel lekker
Trouwens die WET demo op Xbox Live, wel een gaaf spel, niet voor 60 euro, maar als die ooit 20 euro is haal ik hem meteen
Je bent echt aan het zoeken hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Ik vond 'vroeger' Oblivion een kutgame, maar na het spelen van Fallout 3 zit ik er over te denken om het toch een kans te geven. Het enige waar ik een beetje huiverig voor ben is de combat, in Fallout had je natuurlijk VATS, en Oblivion is enkel real time toch?
Een ander 'minpunt' vond ik de grote vrijheid die je krijgt, maar na Fallout heb ik daar wel mee leren omgaan. Ik gok ook dat dit probleem minder aanwezig is nu dan toen ik Oblivion voor het eerst speelde (werkt ook met fast-travel en een duidelijke map toch?).
Qua prijs kost de game nog geen twee tientjes.
Wat zeg je? Moet ik 'm nog een kans geven? Of is het echt geen Roy-game?
[ afbeelding ]
Geweldige sfeer en setting ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |