quote:Entertainment Weekly will have a video player feature in their future issue.
The first ever video advertisement will be printed in Entertainment Weekly magazine. In the upcoming magazine issue, there will be a video player embedded in the print magazine, the first of its kind ever made.
The Associated Press reported that the video player will be a small, 2-inch screen inserted in heavy-stock paper, similar to that of greeting cards which play music. Like the cards, the video will play as soon as readers open the magazine.
The ads, which will appear in the mid-September magazine’s TV preview issue, will be for Pepsi and CBS. However, the ads will not be in all of the copies. Entertainment Weekly said the ad issues will only be sold in New York and Los Angeles areas.
The video made by Americhip, an L.A. company, will also include a small speaker. The ads will first show the cast of “The Big Bang Theory,” followed by the ad for Pepsi Max diet soda.
Geniaal! Maar ook weer zo eenvoudig als je het ziet !quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sbedieningtafel.html
_________O________
Ik ga voor NFS Shifffftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:22 schreef Magneet het volgende:
hmmmz ik suck in racen maar mss haal ik Forza toch wel weer, lekker racen met B.
KLAAR!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sbedieningtafel.html
_________O________
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga voor NFS Shifffft
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ah jammerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. je plaatjes hebben deze url : preview_FM3
ForzaMotorsport 3
Ziet er uit als dragrace
Slapen zequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. je plaatjes hebben deze url : preview_FM3
ForzaMotorsport 3
Ziet er uit als dragrace
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Sowieso Noot,.... Dirt 2 en Forza 3 komen uit,.... en jij gaat voor een NFS titel? Weet je zeker dat dat de juiste keuze is?
Dat geluidquote:
Leuke arcade racer.. maar Forza kan arcade zijn als je wilt.. of de diepte in gaan als je wilt.quote:
Ja precies! Racegame of the Year!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat geluid
Maar dat level up gaan is ook erg cool gedaan!
Gamehubs ja. Met Fable moest ik lang wachten omdat UPS 'm bij de douane achter hield, nu gewone levering gekozen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Noot heb jij Betmen bij Gamehubs besteld? Wat zijn de normale levertijden daar,... jij moest toch een keer een jaar op Fable 2 wachten?
Ach, ze kunnen in de party mode toch met elkaar kletsen? Sowiezo zie je B. toch alleen bij de start als je tegen hem raced.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Sowieso Noot,.... Dirt 2 en Forza 3 komen uit,.... en jij gaat voor een NFS titel? Weet je zeker dat dat de juiste keuze is?
Welneee, je kan nu zelfs iemand voorsprong geven of in een mini laten rijden en jij in een racemonster, alles kan nuquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen in de party mode toch met elkaar kletsen? Sowiezo zie je B. toch alleen bij de start als je tegen hem raced.
quote:Kontekstueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |