Afgezien van het feit dat zoiets volledig subjectief is, vind ik GTAIV heel leuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
trouwens, omdat jullie van die game liefhebbers zijn... Wat is nou een echt goed PC spel?
die zijn er geenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
trouwens, omdat jullie van die game liefhebbers zijn... Wat is nou een echt goed PC spel?
http://www.metacritic.com/games/pc/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Inderdaad, zat pas bij een heel cool stukje met zo'n mijnkarretje!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, Cho, ga Shadow Complex gamen joh! Dat is echt een spel voor jou!![]()
Excel 2007quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Je kent ons nog niet zo goed lees ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Si, laat je 2 races doen, een soort van inhaal race in Marokko, en een parcour race op Baja. Het menu scherm is gewoon het beste wat je ooit hebt gezien. Vind nog wel steeds dat er weinig gewicht zit aan de auto's, maar het is ook niet 100% een sim, ik heb echt genoten van de demo, heerlijk die incar view. Ziet er prachtig uit, en als je door een plas water gaat zie je helemaal NIETS meerquote:
FreeCellquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Kee, ga hem NU downen dan!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Si, laat je 2 races doen, een soort van inhaal race in Marokko, en een parcour race op Baja. Het menu scherm is gewoon het beste wat je ooit hebt gezien. Vind nog wel steeds dat er weinig gewicht zit aan de auto's, maar het is ook niet 100% een sim, ik heb echt genoten van de demo, heerlijk die incar view. Ziet er prachtig uit, en als je door een plas water gaat zie je helemaal NIETS meerWat ervoor zorgde dat ik een berg raakte en 12x doorrolde
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kee, ga hem NU downen dan!!
Oh damm zat net het NeoGaf draadje bij te lezen over Forza3.. echt schitterend! Zoveel updates in 2 jaar tijd tov Forza2!
Die dashboard cam, iedere auto heeft zn eigen cockpit natuurlijk, maar als je ook nog eens weight reduction doet en een rollbar installeert zie je dat ook terug op je cockpitview.. insane!!
Die game is toch ook gewoon pure sex?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kee, ga hem NU downen dan!!
Oh damm zat net het NeoGaf draadje bij te lezen over Forza3.. echt schitterend! Zoveel updates in 2 jaar tijd tov Forza2!
Die dashboard cam, iedere auto heeft zn eigen cockpit natuurlijk, maar als je ook nog eens weight reduction doet en een rollbar installeert zie je dat ook terug op je cockpitview.. insane!!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die game is toch ook gewoon pure sex?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die game is toch ook gewoon pure sex?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn bij lange na niet de leukste mapsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar net die demo gespeeld van Dirt2... het mooiste, coolste, beste menu OOOOIIITTT!!Ik bedoel.. ongeloofelijk, dat zouden ze vaker moeten doen.
Wilde dat ik hem niet had gespeeld, ziet er echt heel erg goed en sexy uit, jammer van dat terugspoelen, zie dat ook in Forza3 jammer nieuwe game feature. Maar alles ziet er zo strak uit, die replays zijn om van het scherm te likken!
Spel ga ik halen verdomme
Tering, zet je avatar eens uit malloot. Anders hoef je hier niet meer te komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:06 schreef murp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |