Uncle Fucker?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Moest even eten.
Bij Southpark hebben ze een heel eigen interpretatie van het begrip 'motherfucker', welke?
scheisse, da's snel mr_a +1quote:
Yep! Zeer mooi en indrukwekkend. Helaas staan ze in een gevaarlijke buurt.....quote:
Volgens mij komt het kunstwerk in deze film voor...quote:is een Amerikaanse film uit 1991 geregisseerd door Russell Mulcahy. De hoofdrollen worden vertolkt door Denzel Washington en John Lithgow.
Ricochet en daar komt het in voor iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef Burnett het volgende:
[..]
Volgens mij komt het kunstwerk in deze film voor...
Wat is?
Stand 1707:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ricochet en daar komt het in voor idd
quote:
Hoi Yuriquote:
ja, maar waarom?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef RoofingBurner het volgende:
genoemd naar het eiland bikini.
Het had dus ook een Nagasaki kunnen heten.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef Burnett het volgende:
Atoombom ontploft op bikini, de "uitvinder" zag dat en ontleende er zijn naam aan
nou vooruit... inderdaad, vlak ervoor was een atoombom getest op bikini, en de gedachte was dat dit kledingsstuk ook moest gaan inslaan als een bom...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef Burnett het volgende:
Atoombom ontploft op bikini, de "uitvinder" zag dat en ontleende er zijn naam aan
Klinkt als een album van The Police....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef Burnett het volgende:
Die gedachte was me even ontgaan...
Van welke band is het album "Zenyatta Mondatta"?
Stand 1707:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klinkt als een album van The Police....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |