Dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Raar beest in m'n vuilnisbak topic
neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:08 schreef Tamashii het volgende:
Is toch wel nep he?
Anders durf ik niet meer te slapen.
Wat doe je met mijn gedachten?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Coconut_crabquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:08 schreef Tamashii het volgende:
Is toch wel nep he?
Anders durf ik niet meer te slapen.
Oh wacht.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
KUTFIETS!! KUT!! KUTFIETS!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaquote:
http://upload.wikimedia.o(...)distribution_map.svgquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:19 schreef Myraela het volgende:
Wat een eng beest.
Waar zit die? daar wil ik niet heen
Airstrike.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:23 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Lijkt me best relaxt om te vermoorden, met een hamer.
Pas maar op, die krab kan dingen tot 30 kg optillen en heeft dus ook flinke knijpkracht met die scharen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:23 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Lijkt me best relaxt om te vermoorden, met een hamer.
quote:"Should a coconut crab pinch a person, it will not only cause pain, but is unlikely to release its grip."
Ja ik had een keer op de idiotbox gezien dat ze bezemstelen zonder problemen doormidden knippen, je kan hem dus niet neuken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Pas maar op, die krab kan dingen tot 30 kg optillen en heeft dus ook flinke knijpkracht met die scharen.
[..]
Ze zijn gek op meisjes uit 1992, lekker knapperig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Bah, had er nog nooit van gehoord, maar wat een beest
Leuk voor zequote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:35 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn gek op meisjes uit 1992, lekker knapperig.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:35 schreef Levolution het volgende:
Zouden jullie de kokoskrab geven?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:30 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ja ik had een keer op de idiotbox gezien dat ze bezemstelen zonder problemen doormidden knippen, je kan hem dus niet neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |