quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef Gizmo112 het volgende:
TS heeft wel vaker van die kuttupics
Cahir is geen faker hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
Flikker eens op met je fake homo topics
HAHA JE ZEI FLIKKER IN EEN HOMOTOPIC!!!111 EINZZWEIPOLIZEIquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:09 schreef reetveter het volgende:
Flikker eens op met je fake homo topics
Als mijn vriend zou zeggen dat hij het niet fijn vindt als ik heel hard zuig, dan hou ik er natuurlijk mee op ja :pquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zuig jij harder of zachter op commando?
Hoe oud ben jij, meisje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als mijn vriend zou zeggen dat hij het niet fijn vindt als ik heel hard zuig, dan hou ik er natuurlijk mee op ja :p
Dat is gek ?
Je laat je godverdomme toch niet de wet voorschrijven door een of andere bitch die gelijk begint te piepen als een homo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als mijn vriend zou zeggen dat hij het niet fijn vindt als ik heel hard zuig, dan hou ik er natuurlijk mee op ja :p
Dat is gek ?
"Crack... k-k-quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is gek ?
IK DOE HET TOCH OOK VOOR HEM, DAN MOET HIJ HET TOCH OOK FIJN VINDEN! HET MOET TOCH POTVERDIKKIE NIET KUT ZIJN?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:58 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Je laat je godverdomme toch niet de wet voorschrijven door een of andere bitch die gelijk begint te piepen als een homo.
10quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, meisje? [ afbeelding ]
Nou nou nou zeg, dat z'n tepel er nog aan blijft zitten met jou.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK DOE HET TOCH OOK VOOR HEM, DAN MOET HIJ HET TOCH OOK FIJN VINDEN! HET MOET TOCH POTVERDIKKIE NIET KUT ZIJN?!
Dus ja, dat doe ik wel
Oh wacht, jij deed eerst zo kei gemeen tegen mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:03 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, dat z'n tepel er nog aan blijft zitten met jou.
Zou je haar geven?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt wel een "subtiele" foto van je tetten in je fotoboek.
Ik begrijp de vraag niet.quote:
Soms ben ik gemeen, vooral als het die tijd van de maand is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht, jij deed eerst zo kei gemeen tegen mij
Is zou je haar geven zelfs al in B&H uit de gratiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik begrijp de vraag niet.
Tussen het woord "haar" en "geven" moet minimaal één woord (item) en eventueel nog een lidwoord.
OldJeller jonge, verdomde oude del dat je bent, leef mee met de tijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik begrijp de vraag niet.
Tussen het woord "haar" en "geven" moet minimaal één woord (item) en eventueel nog een lidwoord.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is zou je haar geven zelfs al in B&H uit de gratie
Kinderen, die verzonnen woordvolgorde is nooit een "hit" geweest. Het is gewoon wat gebrabbel van wat schooiers uit de goot.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:20 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
OldJeller jonge, verdomde oude del dat je bent, leef mee met de tijd.
Oke oke ome Jeller. I'm just saying!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Kinderen, die verzonnen woordvolgorde is nooit een "hit" geweest. Het is gewoon wat gebrabbel van wat schooiers uit de goot.
Wees verstandig, gebruik algemeen beschaafd Nederlands.
Nee, het is niet stoer om foutief of gebrekkig Nederlands te praten of typen. Want dan word je hoogstwaarschijnlijk afhankelijk van een uitkering uiteindelijk.
Dus doe dat domme petje dat achterop je hoofd zit maar af en doe je huiswerk.
Nee, niks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:25 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Oke oke ome Jeller. I'm just saying!
Dat van die hond daar kick ik dan alleen maar op, lekker onderdanig doen, heerlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, niks!
Want als ik over tien jaar over de boulevard struin en ik zie je in de goot liggen terwijl je je hand ophoudt, zal ik eerst aanstalten maken om je iets te geven, altruïst dat ik ben. Maar als ik zie dat jij het bent, het joch van "zou jij geven" dan stop ik snel m'n portefeuille weg, lach je uit en laat mijn trouw viervoeter over je heen plassen.
Dus scheid er maar gauw mee uit!
Dat gaat niet gebeuren. Zou je haar geven levert mij flink wat geld opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, niks!
Want als ik over tien jaar over de boulevard struin en ik zie je in de goot liggen terwijl je je hand ophoudt, zal ik eerst aanstalten maken om je iets te geven, altruïst dat ik ben. Maar als ik zie dat jij het bent, het joch van "zou jij geven" dan stop ik snel m'n portefeuille weg, lach je uit en laat mijn trouw viervoeter over je heen plassen.
Dus schei er maar gauw mee uit!
Ik zie het aan de vele ads op je site.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Zou je haar geven levert mij flink wat geld op
Ik zou die hond van je geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, niks!
Dus schei er maar gauw mee uit!
Rustig aan opbouwen hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik zie het aan de vele ads op je site.
Kunnen jullie elkaar om de beurt doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou die hond van je geven.
Nooit huiswerk gemaakt en een topbaan.
Gefaald "vaderlijk" adviesje.
Dus nóg niet.quote:
Ik vil hem levend en voer hem aan de vissen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar om de beurt doen.
Wat jij wil jochie. Ga nog ff verder de wijze papa uithangen met je moralistische geblaat.quote:Topbaan, ik geloof dat we andere maatstaven hebben betreft "top" als voorvoegsel van dat woord.![]()
Twijfelachtig, maar fantasie hebben is goed voor een mens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vil hem levend en voer hem aan de vissen.
oké, zoon. Het was overigens niet de bedoeling om vader-zoon-complexen bij users op te rakelen.quote:[..]
Wat jij wil jochie. Ga nog ff verder de wijze papa uithangen met je moralistische geblaat.
Daar doen we 't voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |