Een horzel steekt en bijt niet, dazen A.K.A blinde dazen bijten, en hard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest dit 2x lezen voor ik door had dat je het over een horzel had...
Wtf een daas?
True.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
had je maar harder moeten rennen!
Die beesten ren je er nie uit.. Zoals TS zegt.. Krijgers zijn ut!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
had je maar harder moeten rennen!
Wat probeer je nou te zeggen autistisch kneusje, ga bier drinken en nadenken over hoe kut je leven is, oh en vergeet je atari niet, voor de goeie muziekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:59 schreef cerror het volgende:
Ik geef bijles aan kinderen, waaronder dyslectische. En ik dacht even dat ik er met één te maken had.
Zo'n één die de d mixt met de b.
Jep hij heeft me zeker wel 300+ meter achtervolgd voordat hij begon met bijten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die beesten ren je er nie uit.. Zoals TS zegt.. Krijgers zijn ut!!
Vieze hoerekrijgers wel te verstaan
TS is dus van achteren belaagd door een baas?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:59 schreef cerror het volgende:
Ik geef bijles aan kinderen, waaronder dyslectische. En ik dacht even dat ik er met één te maken had.
Zo'n één die de d mixt met de b.
Daar zit wel verschil tussen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest dit 2x lezen voor ik door had dat je het over een horzel had...
Wtf een daas?
Jij hebt gelijk, horzels leggen eitjes bij paarden die de paarden vervolgens oplikken en dan uitkomen in hun maag, dazen bijten gewoon als een motherfucker alles wat ze niet aanstaat en leggen eitjes op planten en shit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:02 schreef Crack_ het volgende:
Met paardrijden heb ik er ook altijd kei last van
Iemand zei laatst "horzel" tegen me, en had geen idee wat ze bedoelde..
Ik zag ook altijd dazen
Het verklaart een boel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:02 schreef Quir het volgende:
[..]
TS is dus van achteren aangevallen door een baas?
Tel tot tien opgefokte engerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:01 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen autistisch kneusje, ga bier drinken en nadenken over hoe kut je leven is, oh en vergeet je atari niet, voor de goeie muziek.
Je hebt gelijk, ik had niet over je Atari moeten beginnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Het verklaard een boel.
[..]
Tel tot tien opgefokte engerd.
Dat is mijn liefje, dus inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had niet over je Atari moeten beginnen.
Heb je m nog kunnen elimineren?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:02 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Jep hij heeft me zeker wel 300+ meter achtervolgd voordat hij begon met bijten.
Het komt allemaal door die BaasDaas dude.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is mijn liefje, dus inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |