Oh was jij dat!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:48 schreef Rosbief het volgende:
Deed ik vroeger altijd bij biebboeken toen ik nog op de basisschool zat, beleg van je bammetjes in je boek laten vallen en dan dichtdrukken. En dat je dan 3 maanden later dat boek bij de bieb in het rek weer tegenkomt met stukjes worst tussen de bladzijdes, fucking nasty!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef Etcetera het volgende:
How about: eerlijk vertellen? Aanbieden om (deels) een nieuw boek te bekostigen?
Als ik mijn boeken uitleen, en zoiets zou gebeuren, heb ik liever dat het me eerlijk vertelt wordt
Waarom koop je nu niet een nieuw boek en zeg je zaterdag van . Het spijt me maar er is iets met je boek gebeurd maar ik heb hetzelfde boek weer gekocht zodat je weer verder kan lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb geprobeerd met een mesje de gestolde stukjes bes weg te schrapen, maar toen verdwenen ook de letters. Toen met een vochtige tissue geprobeerd, zelfde resultaat maar dan lelijker.
Kortom:
Ik moet zaterdag hard maar eerlijk zijn.![]()
(* Gwywen Gaat alvast voor de spiegel oefenen.)
Misschien is het een eerste druk van De Avonden van Reve en mag TS een nieuwe gaan aanschaffen voor 1000 euroquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom koop je nu niet een nieuw boek en zeg je zaterdag van . Het spijt me maar er is iets met je boek gebeurd maar ik heb hetzelfde boek weer gekocht zodat je weer verder kan lezen
Ik heb een door Jesus gesigneerde Bijbel gekocht voor 10,95!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Misschien is het een eerste druk van De Avonden van Reve en mag TS een nieuwe gaan aanschaffen voor 1000 euro
Of erger nog een door Hitler zelf gesigneerde Mein Kampf, kost 24.000 euro!
Hij is wel van iemand anders hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik heb een door Jesus gesigneerde Bijbel gekocht voor 10,95!
@ TS: Waarom knip je niet gewoon die bladzijdes eruit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |