Ik denk niet dat het goed valt dat wanneer je bij iemand die opgegeven is op bezoek bent een date probeert te scoren.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien niet nee.... maar ja
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je te werk gaat... Echt overdreven flirten zal je niet in dank afgenomen worden... maar als het toch niet al te veel opvalt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het goed valt dat wanneer je bij iemand die opgegeven is op bezoek bent een date probeert te scoren.....
Ik kijk wel hoe het loopt.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je te werk gaat... Echt overdreven flirten zal je niet in dank afgenomen worden... maar als het toch niet al te veel opvalt.
En dan nog je bent daar om hun te steunen en een plezier te doen, waar staat dat jij er niet iets uit mag ovehouden in de vorm van een date met een verpleegster
O Patch, wat een walgelijke verwoordingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:34 schreef Patch het volgende:
ja precies, je stelt aan zo'n verpleegster gewoon je lichaam beschikbaar voor wetenschappelijke onderzoeken
Meeste verpleegsters trappen er wel inquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O Patch, wat een walgelijke verwoording
En stiekem denkt ze dan: O nee, niet weer zo'n loser met dat oude grapje...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:39 schreef Patch het volgende:
[..]
Meeste verpleegsters trappen er wel in![]()
![]()
Ook bij de receptioniste laatst in het ziekenhuis...
Ik: "Ik heb een afspraak met Anne"
Zij: "Anne wie?"
Ik: "Anne Sthesist
Zij lachen![]()
Ik weer een goede dag..
Ach nee, meeste bezoekers / patienten vragen gewoon naar een kamernummer of afdeling lijkt me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En stiekem denkt ze dan: O nee, niet weer zo'n loser met dat oude grapje...
Was ook maar een grapje. Ik heb dat jammer genoeg niet, het lef om van dat soort grappige opmerkingen te maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach nee, meeste bezoekers / patienten vragen gewoon naar een kamernummer of afdeling lijkt me.
Ik moest met een leerling naar Anne
Ik dacht, dat breekt zo lekker de dag, zo'n grapje bij de receptioniste
Ik ben nog nooit bij een spermabank geweest... maar als ik er wel zou komen zou ik dat niet gauw zeggen, zelfs niet voode grap denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vroeg ooit bij de spermabank dat ik niet kwam storten maar opnemen..... Die receptioniste schrok zich rot....
Ik en een maat liepen er langs en toen was het van dat durf jij niet....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een spermabank geweest... maar als ik er wel zou komen zou ik dat niet gauw zeggen, zelfs niet voode grap denk ik
Op zo'n moment kan ik me denk ik ook nog wel over laten halen om dat te zeggen. Maar niet om er binnen te loen en het ijs te breken... zoals bij Anne...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik en een maat liepen er langs en toen was het van dat durf jij niet....
Nee maar daar is een lowspermcount ook niet echt geschikt voor!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op zo'n moment kan ik me denk ik ook nog wel over laten halen om dat te zeggen. Maar niet om er binnen te loen en het ijs te breken... zoals bij Anne...
Hoi en doei...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:01 schreef tombolafan het volgende:
Goeiemorgen!!!
![]()
Lekker gezellig hier...
Tot later dan maar weer!
sorry...quote:
Nou wat zijn we gezellig zeg...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry...
maar ik ben nu weer weg...
ja, ik zit te wachten op mn tante (en ondertussen mn huis op te ruimen...) dus ik kan steeds heel even snel online en dan weer weg...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou wat zijn we gezellig zeg...
Gezelligquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik zit te wachten op mn tante (en ondertussen mn huis op te ruimen...) dus ik kan steeds heel even snel online en dan weer weg...
maar nu is mn huis af en ze is er nog niet, dus ik kan tot ze er is online blijven...
haha, ik had het nog niet getikt of ze belde aan...quote:
Ik heb wel je punt in AKQ moeten intrekken......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik had het nog niet getikt of ze belde aan...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel je punt in AKQ moeten intrekken......
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wist niet eens meer dat ik iets geraden had!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |