Dat noem ik natuurlijk niet echt vlot. Maar ik vind het bewonderenswaardig dat je bij je standpunt blijftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed hoor... over een week of 4-5?
Waartussen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
We willen er natuurlijk niets tussen laten komen!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Goede morgen
Heerlijk me eerste van 5 vrije dagen (als er tenminste niks tussenkomt...)
Owh, hahah had ik al niet meer aangedacht. Maar bedoelde meer als er geen werk tussenkomt. Kan me niet voorstellen dat jullie me werk gaan gevenquote:
Niet nu de film van tafel isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Owh, hahah had ik al niet meer aangedacht. Maar bedoelde meer als er geen werk tussenkomt. Kan me niet voorstellen dat jullie me werk gaan geven
Vandaag is ie wel saai als er niemand iets zegtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef tombolafan het volgende:
HEEEY!![]()
De slowchat is helemaal niet saai!!!
ik ben alleen druk aan het werk dus ik heb geen tijd/mogelijkheid om online te zijn...
ik dus nu, en nog maar kort want de batterij van mn laptop is bijna op...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vandaag is ie wel saai als er niemand iets zegt
Dan is het nu even niet saai, maar straks weer wel als je bat helemaal leeg isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dus nu, en nog maar kort want de batterij van mn laptop is bijna op...
Nu dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het nu even niet saai, maar straks weer wel als je bat helemaal leeg is
I'ts alive, alive I tell youquote:
In het licht van waar ik een groot deel van de dag heb doorgebracht een beetje pijnlijke opmerking......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I'ts alive, alive I tell you
Haaai
Sorry, even niet bij nagedacht...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In het licht van waar ik een groot deel van de dag heb doorgebracht een beetje pijnlijke opmerking......
Je kon het ook niet weten maar ik heb dus weer vanaf een uurtje of elf mijn maatje bijgestaan in het ziekenhuis....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, even niet bij nagedacht...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kon het ook niet weten maar ik heb dus weer vanaf een uurtje of elf mijn maatje bijgestaan in het ziekenhuis....
Dank je! Het gekke is voor ze zo ernstig ziek werd hadden we niet veel contact maar de laatste weken heb ik meer met haar gesproken dan in de jaren hiervoor....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
(het hartje moet je maar even wegdenken, maar dit is wat het dichst bij een knuffel in de buurt kwam
)
Zeker gek. Maar ze zullen er wel "blij" mee zijn dat je het er voor over hebt. Zo leer je je echte vrienden kennenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je! Het gekke is voor ze zo ernstig ziek werd hadden we niet veel contact maar de laatste weken heb ik meer met haar gesproken dan in de jaren hiervoor....Gek hoe zo iets mensen dichter bij elkaar brengt.
Ja mijn maat is erg blij dat ik nu af en toe mee ga. Hij heeft eigenlijk 2 vrienden met wie hij meer omgaat maar die zijn nu beiden op vakantie.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeker gek. Maar ze zullen er wel "blij" mee zijn dat je het er voor over hebt. Zo leer je je echte vrienden kennen
En die zouden anders in jouw plek zitten, daar in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja mijn maat is erg blij dat ik nu af en toe mee ga. Hij heeft eigenlijk 2 vrienden met wie hij meer omgaat maar die zijn nu beiden op vakantie.....
Ja ook af en toe. Omdat zij zijn beste vrienden zijn vraagt hij hun maar ivm hun vakantie moest hij nu op mensen uit het tweede echelon een beroep doen.... Wel mooi dat ik dus daar de lijst aanvoer....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die zouden anders in jouw plek zitten, daar in het ziekenhuis?
Ik heb in het vorige topic niet echt goed opgelet, kwam ze er nog uit, of was het een opgegeven zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |