Ja vanavond pas..... in het parkje......als het doorgaat.....quote:
okee, en als het regent kun je toch naar binnen???quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja vanavond pas..... in het parkje......als het doorgaat.....
Nee. We spelen veldvoetbal en geen zaalvoetbal.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, en als het regent kun je toch naar binnen???
maarre, doe ff een nieuwe vraag in trivia? dit schiet niet op...
ik bedoel binnen sporten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. We spelen veldvoetbal en geen zaalvoetbal.....
Kan wel maar ik ga altijd op donderdagavond een balletje trappen met vrienden.quote:
Ja hoor.... jij bent weer in je geboortekostuum?quote:
met een hoog hoedjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor.... jij bent weer in je geboortekostuum?
quote:
Hier niet.... waait alleen steeds maar het blijft gemeen warm....quote:
ik geloof er niks van...quote:
het regent ook niet heel hard, maar wel grote druppels en ook nog wel warmig... Ik ga zo buiten staan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier niet.... waait alleen steeds maar het blijft gemeen warm....
Ah weer een voorstelling van Dinner for one?quote:
Klotezooi.... ik wil dat het gaat regenen..... ik plak hier vast aan mijn stoel.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het regent ook niet heel hard, maar wel grote druppels en ook nog wel warmig... Ik ga zo buiten staan!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klotezooi.... ik wil dat het gaat regenen..... ik plak hier vast aan mijn stoel.....
Dat is inderdaad beter van niet dan.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Onweer (en hard!!!)
toch maar niet buiten gaan staan dus...![]()
hier is het bewuste hoedje: o.a. op 06:45...quote:
In December weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah weer een voorstelling van Dinner for one?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Patch het volgende:
[..]
hier is het bewuste hoedje: o.a. op 06:45...
Goddelijk lichaam 4,5 jaar geleden...
Ik heb nog wel ergens het hele filmpje, dan zie je ook o.a. het stukje dat we zoef zoef heel snel met de hoedjes van links naar rechts gaan bij de anderquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
die precisie ook met het hoedje wisselen!
Oeh, dapper!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens het hele filmpje, dan zie je ook o.a. het stukje dat we zoef zoef heel snel met de hoedjes van links naar rechts gaan bij de ander
Dat je ooit achtergronddanser bij Britney Spears was Patch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Patch het volgende:
[..]
hier is het bewuste hoedje: o.a. op 06:45...
Goddelijk lichaam 4,5 jaar geleden...
Met 25+ overwin je op een gegeven moment wat drempelsquote:
echt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Met 25+ overwin je op een gegeven moment wat drempels
Ben er ook niet trots op, maar men moet ergens beginnen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je ooit achtergronddanser bij Britney Spears was Patch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |