Change the record this one is stuck.......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik doe ook veel te veel moeite om niks heb ik wel weer in de gaten...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik doe ook veel te veel moeite om niks heb ik wel weer in de gaten...
Hij denkt dat je hem niet moet.....quote:
Ach nu breek je echt die arme knul zijn hart.......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
ow... maar ik weet zelf niet eens of ik hem moet...
Jij woont ook het dichst bij hem.... op Wyccie na.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef Patch het volgende:
Ik hoorde het hier in het zuiden breken....
ging ik er gewoon van uit dat het hier vooral voor de grap was...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spreek je nou in de 3de persoon over je zelf?
Wie zegt dat ik op het fok! forum iemand op me wil laten vallen? Laten we even jou als voorbeeld nemen. Ik weet niet hoe je eruit ziet, ik weet eigenlijk niks over je buiten een richting waar je woont en wat voor opleiding/werk je hebt. En van jou weet ik dan nog het meest op dit forum. Hoe moet ik jou dan op mij laten vallen met "lieve" woordjes...
Is dat zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:48 schreef tombolafan het volgende:
Goeiemorgen iedereen!![]()
het wordt de heetste dag van 2009 en ik zie gewoon nergens zon!
ja, die ben ik dus vergeten... maar zo te zien is t toch niet nodig...quote:
Nou ja, vanmiddag met dat onweer is dat niet zo erg toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:07 schreef Patch het volgende:
En dan moet ik de hele dag binnen blijven met mijn knie
Vanmiddag onweer ja?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, vanmiddag met dat onweer is dat niet zo erg toch?
voor op je knie!
nee hoor, we komen er zo aan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ola. Wat een warmte, maar ik voelde toen ik hier aankwam in Utrecht al wat druppeltjes...
Nu is de lucht dan wel weer blauw
Maare.. ben ik te vroeg voor de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |