hoe dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 05:22 schreef Oldenzaal het volgende:
Anders heb je bijna echt slaande ruzie!!![]()
Altijd blij als we zo'n onmeunige beer bij ons hebben!
was je nog op tijd in je vak? of stond er een lelijk lange rij bij Cinestar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JoaHeb eventjes met Remcore staan praten, rekende mn kaartje af, ging daarna ff pinnen en peerde hem vervolgens naar mn eigen vak
morgenquote:
Er stonden maar 3 kerels voor me bij de rijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was je nog op tijd in je vak? of stond er een lelijk lange rij bij Cinestar?
kijk aan, geslaagd avondje Enschede dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er stonden maar 3 kerels voor me bij de rijWas dus net op tijd voor de aftrap
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk aan, geslaagd avondje Enschede dus
Foto's van het chickie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm hm hmmm nog 4 uurtjes en dan weekend en een uurtje later een chickie ophalen
Staan op mn computer thuis (ik zit nu op mn werk)quote:
hej die niet in je portomonnee zitten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staan op mn computer thuis (ik zit nu op mn werk)
waar ben je heen gereden dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Wat was de terugreis trouwens deprimerend zegHet duurde voor mijn gevoel wel een uur tot ik weer eens op een verlichte snelweg reed
Ik woon tegenwoordig in Capelle a/d IJsselquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
Justin jij komt toch uit Borne?
iK heb gisteren bij Cafe de Klos paar biertjes getikt.
Enschede > Deventer > Apeldoorn > Amersfoort > Utrecht > Capelle a/d IJssel.quote:
tot aan Amersfoort valt het wel mee met het licht, maar is wel redelijks schaarsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Enschede > Deventer > Apeldoorn > Amersfoort > Utrecht > Capelle a/d IJssel.
Ik had het gevoel dat er pas licht was bij Amersfoort
Nog plannen voor t weekend? Twente - RKC toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |