dat zag ik net ook alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, het zou noodweer worden, maar de buienradar geeft aan dat alles over de Noordzee en Duitsland gaat
voordat je er bijna bent, ff bellen naar de SSU: 053-8525730... dan kun je even navragen of er nog kaarten zijn, zo niet kun je gelijk naar huis rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, met een beetje geluk zit ik vanavond in de Veste
hij woont niet in twente hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voordat je er bijna bent, ff bellen naar de SSU: 053-8525730... dan kun je even navragen of er nog kaarten zijn, zo niet kun je gelijk naar huis rijden
Kijken of ze een kaartje willen achterhoudenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voordat je er bijna bent, ff bellen naar de SSU: 053-8525730... dan kun je even navragen of er nog kaarten zijn, zo niet kun je gelijk naar huis rijden
telefonisch reserveren is niet mogelijk, dus dat doen ze sowieso niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijken of ze een kaartje willen achterhouden
maar schriftelijk is te laatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
telefonisch reserveren is niet mogelijk, dus dat doen ze sowieso niet...
schriftelijk reserveren kan ook niet Wouterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar schriftelijk is te laat
dan wacht ik je belletje wel afquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik heb net weer gebeld, en er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar voor vanavond
kon zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
schriftelijk reserveren kan ook niet Wouter
neem niet teveel mee. al dat gesjouw is niks waardquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
All packed up voor Lowlands, nu wachten tot mn meisje terug is, en dan dr maar eens heen karren
klopt, (S)CC is vereist...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
maar je moet een CC hebben om kaarten te kunnen halen onie?
We hebben ook alleen noodzakelijke dingen, en een steekkarretjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem niet teveel mee. al dat gesjouw is niks waard
quote:
mijn laatste wedstrijd was de bekerfinale, dat is dus ergens in mei geweest... nu 2 stuks in 3 dagen, zondag naar RKCquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB ER ZIN AN![]()
Na jaren van geen wedstrijd zien, nu 2 in 2 weken tijdEerst Sparta en nu Karabagh
geen dankquote:
vrouwen een noodzakelijke dingenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben ook alleen noodzakelijke dingen, en een steekkarretje
Veel plezier op lowlandsquote:
kun je die gelijk aanschaffen of gaat daar een week overheen om die te laten maken?quote:
je gaat naar het stadion, vult een formulier in, betaalt ter plekke ¤ 16 en dan krijg je met 2 weken je CC in de bus (2 jaar geldig). eventueel kun je het formulier ook van de site halen en alvast invullen voordat je naar het stadion gaat...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je die gelijk aanschaffen of gaat daar een week overheen om die te laten maken?
maar dan kun je dus nog niet direct kaarten halen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je gaat naar het stadion, vult een formulier in, betaalt ter plekke ¤ 16 en dan krijg je met 2 weken je CC in de bus (2 jaar geldig). eventueel kun je het formulier ook van de site halen en alvast invullen voordat je naar het stadion gaat...
nope, je moet 2 weken wachten voordat je hem hebt. vandaar dat ik Justin aan een kaartje voor vanavond help met mijn eigen CCquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan kun je dus nog niet direct kaarten halen?
ok, op die fietsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, je moet 2 weken wachten voordat je hem hebt. vandaar dat ik Justin aan een kaartje voor vanavond help met mijn eigen CC
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, je moet 2 weken wachten voordat je hem hebt. vandaar dat ik Justin aan een kaartje voor vanavond help met mijn eigen CC
Aah ok. Nou als dat goed bevaltquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mij zie je niet meer voor de camera, ik werk nu alweer ruim een jaar bij Talpa, en of ik het "echt" ben of niet, check mijn post historie, zelfs Danny weet dat ik het ben.
anyhoe, enough about that!
FCT-RKC hoeveel gaat dat worden?
Oke ik hoef dus niet te gaan?quote:
Wedstrijd van het jaar he. Heel Twente loop uit. Iedereen heeft het er over.quote:
Eindelijk weer Europese hoop na het drama van Sporting hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar he. Heel Twente loop uit. Iedereen heeft het er over.
Iedereen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar he. Heel Twente loop uit. Iedereen heeft het er over.
Achter een paalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan wacht ik je belletje wel afmaar hopen dat je een beetje fatsoenlijk vak kunt krijgen...
moar bun ie noe helmoal allenig wes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |