dat zag ik net ook alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, het zou noodweer worden, maar de buienradar geeft aan dat alles over de Noordzee en Duitsland gaat
voordat je er bijna bent, ff bellen naar de SSU: 053-8525730... dan kun je even navragen of er nog kaarten zijn, zo niet kun je gelijk naar huis rijdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, met een beetje geluk zit ik vanavond in de Veste
hij woont niet in twente hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voordat je er bijna bent, ff bellen naar de SSU: 053-8525730... dan kun je even navragen of er nog kaarten zijn, zo niet kun je gelijk naar huis rijden
Kijken of ze een kaartje willen achterhoudenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voordat je er bijna bent, ff bellen naar de SSU: 053-8525730... dan kun je even navragen of er nog kaarten zijn, zo niet kun je gelijk naar huis rijden
telefonisch reserveren is niet mogelijk, dus dat doen ze sowieso niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijken of ze een kaartje willen achterhouden
maar schriftelijk is te laatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
telefonisch reserveren is niet mogelijk, dus dat doen ze sowieso niet...
schriftelijk reserveren kan ook niet Wouterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar schriftelijk is te laat
dan wacht ik je belletje wel afquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik heb net weer gebeld, en er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar voor vanavond
kon zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
schriftelijk reserveren kan ook niet Wouter
neem niet teveel mee. al dat gesjouw is niks waardquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
All packed up voor Lowlands, nu wachten tot mn meisje terug is, en dan dr maar eens heen karren
klopt, (S)CC is vereist...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
maar je moet een CC hebben om kaarten te kunnen halen onie?
We hebben ook alleen noodzakelijke dingen, en een steekkarretjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem niet teveel mee. al dat gesjouw is niks waard
quote:
mijn laatste wedstrijd was de bekerfinale, dat is dus ergens in mei geweest... nu 2 stuks in 3 dagen, zondag naar RKCquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB ER ZIN AN![]()
Na jaren van geen wedstrijd zien, nu 2 in 2 weken tijdEerst Sparta en nu Karabagh
geen dankquote:
vrouwen een noodzakelijke dingenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben ook alleen noodzakelijke dingen, en een steekkarretje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |