abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84947428
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 09:36 schreef trainfreak het volgende:
Ik zie net op het internet dat ze het ook aanbieden in Durbuy (Durbuy Adventures)
¤10 voor 10 minuten. http://www.durbuyadventure.be/nl/activiteit-waterball-durbuy.php
Inderdaad een beetje prijzig. Maar goed, ik ga er waarschijnlijk eentje huren voor als ik een party geef voor mijn vrienden :). gewoon leuk zwembad speelgoed voor in onze achtertuin.... *)
pi_85129431
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:13 schreef Nina-Sanders het volgende:

[..]

Inderdaad een beetje prijzig. Maar goed, ik ga er waarschijnlijk eentje huren voor als ik een party geef voor mijn vrienden :). gewoon leuk zwembad speelgoed voor in onze achtertuin.... *)
Tof... :D

Deelname tarieven bij evenementen schommellen wel eens. Soms gratis, soms betaald tot iets van 5 euro. maar dat valt nog reuze mee vind ik :D. Ligt denk ik ook aan de gene die die dingen huurt enzo.

En vind die bollen ook echt tof ;).
pi_85964506
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:43 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Tof... :D

Deelname tarieven bij evenementen schommellen wel eens. Soms gratis, soms betaald tot iets van 5 euro. maar dat valt nog reuze mee vind ik :D. Ligt denk ik ook aan de gene die die dingen huurt enzo.

En vind die bollen ook echt tof ;).
Haha, ja inderdaad :D
Ik heb ze laatst nog een Reeuwwijk gezien toen ik op een Jazz festival was met mijn broer... :P Samen elk in een bal gegaan en tegen elkaar op rennen :D. Echt zo tof. Je krijgt er op een gegeven moment gewoon de slappe lach van dat je niet meer over eind kan blijfen... :') :') :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:21:09 #129
213867 Nina-Sanders
Probleem kind
pi_87900744
Zijn er nog lieve Fokkertjes hier die ook leuke ervaringen hebben :P?
pi_89398590
Heyhey,
Eh een aantal zwembaden:
Hoornsevaart alkmaar
Dijnselburg Zeist
Sportbedrijf deventer
De schaek twello
De rolpeal workum
Sportfonsen kampen
centerparcs
zwembad leeuwarden
zwembad neede
zwembad de boskuul
zwembad de dobbe
sportplaza tiel
en nog wel een aantal 

tip van de dag: je moet je voeten goed optillen en niet voorover buigen.
Komend jaar verwachten we meer dan 400 locaties in nederland, dus er moet vast wel een plekje zijn waar jullie van onze producten kunnen genieten !
Gr AquaBubble

Ps. Over een aantal weken komt onze nieuwe website online, hier komt ook onze agenda weer op 
pi_89401353
Ik zou lichtelijk paranoia worden in zon bal.
pi_89660804
Wauw, ik houd jullie site in de gaten :). Kijken of ze weer eens in Aalsmeer in de buurt komen na de winter.

Neem aan dat er in de winter niks te doen is, behalve bij die genoemde zwembaden... :P?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')