Mijn huis begon steeds meer op Gordons huis te lijken, onbewust hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook nieuwe eetkamerstoelen. En een nieuwe tafel. En ik zou eindelijk ook wel eens plinten willen.
Die industrial look heb ik nu wel gezien.
hahahahahaha, die heb ik écht dus hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dit is het platteland hè. De rest van het jaar hebben we net gehad. We zijn nu net aan 1998 begonnen.
De zitkuilen zijn nu in hier.
Ach, ja dat is pijnlijk genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja das ook weer zo. Je hebt nog een jaartje ongeveer
Mn nichtje zei laatst u tegen me![]()
Doe normaaaal zei ik. Maar ineens had ze dat idee dat ze dat moest doen ofzo![]()
![]()
Nu ben ik verdrietig
Jij, trendsetter jij!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahahaha, die heb ik écht dus hè.
ja Idd, ik ook niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
Dit voelde toch als een klein keukentafeltje en ik heb wederom geen hol gedaan.
Doei!![]()
Hadden wij thuis dus letterlijk: zitkussens voor op de grond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dit is het platteland hè. De rest van het jaar hebben we net gehad. We zijn nu net aan 1998 begonnen.
De zitkuilen zijn nu in hier.
Dan pas ik me maar aan en ga het weer eens bekijken. Tis lunchtijd tenslotte.quote:
Doe anders maar een filmpje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Zaakjes op orde, tijd voor een lange lunchpauze. Dat zou in de tuin kunnen. Geen spoor nog van naderend noodweer, of het moet de kleffe hitte zijn. Maar ik zal het melden als de eerste tornado's de kust bereiken. Lies hoog in de lucht bovenin zo'n draaikolk, met reddingsboot en al, ik hoop dat het niet te snel gaat voor een foto!
Ze doén het erom hè! En ik moet om 14:00 uur in de stad zijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef Peter6000 het volgende:Vanaf een uur of 14.00 zullen heftige buien met zeer zware windstoten, onweer en hagel genadeloos over ons land trekken en mogelijk een spoor van vernielingen achterlaten.
Vergeet je zuidwester niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze doén het erom hè! En ik moet om 14:00 uur in de stad zijn!
Maar verder is het een fijn en lekker onheilspellend bericht. Het is ook zo heerlijk rustig buiten, vrijwel windstil, echt zo'n stilte voor de storm-sfeertje nu.
Eigenlijk vind ik het niet verantwoord om te gaan.quote:
Haha ja, ik kom niet, noodweer hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet verantwoord om te gaan.
Maar ja, zou de klant dat snappen, als ik dat meld? Die kijkt dan naar buiten en ziet een strakblauwe lucht en mussen die van het dak flikkeren. Kom ik aan met m'n noodweer.
-edit- er is nu sprake van enige sluierbewolking. Het begint!![]()
Ben alleen bang dat ik me net iets teveel verheug!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, ik kom niet, noodweer he![]()
En dan 35 graden en volop zon![]()
Oh spannend man, tis bijna net zo spannend als Harry Potter.
Zo onheilspellend
Nah, je kunt ook té veel willen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
110 km per uur, ook nog zo'n nét niet snelheid.
Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:54 schreef Noek het volgende:
Oh Gert?Wil jij dan "iets" voor me meenemen uit Engeland?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hou wel van dit soort vrije opdrachten.
hee gertchen! hee caro, buuv, noek en alle buuvjes..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hou wel van dit soort vrije opdrachten.
Ik weet niet precies hoe comfortabel het reizen per afdrijvende stad is, maar indien enigszins te doen ren ik de Tesco daar aan de overkant wel even binnen en spring dan bepakt en bezakt snel weer op Den Haag voor de terugvaart!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Ow, dan post ik mijn boodschappenlijst maar niet.
Ik weet niet waar je precies moet zijn, maar bij het cs zit toch een gebouw waarvan de omgeving wordt afgezet bij storm ivm rond vliegende dakpannen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet verantwoord om te gaan.
Oei, dat weet ik niet, sorry.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee gertchen! hee caro, buuv, noek en alle buuvjes..
geert, ik moet straks in het bronovo zijn en 9292 ov werkt hier niet en de receptie van bro ligt te lunchen tot half 2
is het ver vanaf den haag cs naar bronovo (lopen of bussen)?
trammenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geert, ik moet straks in het bronovo zijn en 9292 ov werkt hier niet en de receptie van bro ligt te lunchen tot half 2
Nee daar hoef ik niet te zijn, Volgens mij is dat inmiddels gerepareerd trouwens, want half Den Haag was daardoor niet per tram bereikbaar (want die mochten er ook niet meer langs).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies moet zijn, maar bij het cs zit toch een gebouw waarvan de omgeving wordt afgezet bij storm ivm rond vliegende dakpannen?
De techniek staat tegenwoordig echt voor niks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
Dat hoor je steeds vaker, dat bedrijven een eigen site hebben.![]()
Ik zou het gezien je knie en de temperatuur niet lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt he lul, denk je dat ik daar niet al op gekeken heb?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, dat weet ik niet, sorry.![]()
Maar misschien hebben ze wel een internet-pagina met allerlei handige informatie en tips!
Dat hoor je steeds vaker, dat bedrijven een eigen site hebben.![]()
Ja, wat is het nou? Naakt of in meegebrachte strings?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt he lul, denk je dat ik daar niet al op gekeken heb?en ik wilde nog wel als 'beloning' naakt met je over het strand huppelen in meegebrachte strings.. sterf maar, nu
ik gooi de montagne-bike maar in de trein, dan vraag ik onderweg de route welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou het gezien je knie en de temperatuur niet lopen.Maar goed, de tram en de bus zou ik met deze temperaturen ook niet doen. Zeker ook omdat het nog niet tot alle lagen van de bevolking is doorgedrongen dat er zoiets bestaat als water en een washand en/of deodorant.
![]()
Of is dat alleen bij boeren zo?
Nee je wilde gewoon mijn aangeboren hulpvaardigheid belachelijk maken. Zo van: die sukkel gaat dat natuurlijk meteen zitten uitpluizen. Trap ik lekker niet in!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bedankt he lul, denk je dat ik daar niet al op gekeken heb?en ik wilde nog wel als 'beloning' naakt met je over het strand huppelen in meegebrachte strings.. sterf maar, nu
ik heb zelf ook een cameraatje mee, gekkerd, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Naakt of in meegebrachte strings?Verschil tussen webcam áán en webcam úit jeweetz.
thanksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee je wilde gewoon mijn aangeboren hulpvaardigheid belachelijk maken. Trap ik lekker niet in!![]()
Hinkel ze, op het naaktstrand!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thankswe meeten wel een andere keer dan, dus, toch?
later!
Beiden graag anders hebben we er nog niks aan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou het gezien je knie en de temperatuur niet lopen.Maar goed, de tram en de bus zou ik met deze temperaturen ook niet doen. Zeker ook omdat het nog niet tot alle lagen van de bevolking is doorgedrongen dat er zoiets bestaat als water en een washand en/of deodorant.
![]()
Of is dat alleen bij boeren zo?
Nou, het is hier oprecht niet meer te harden zeg!quote:
En Parijzenaarsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik gooi de montagne-bike maar in de trein, dan vraag ik onderweg de route wel![]()
alleen bij boeren
Wij hebben hier in het bedrijf een koeling die de buitenlucht met maximaal 5 graden kan koelen. Dus dankzij mijn vrekkige baas is het hier nu heerlijk sauna werken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is hier oprecht niet meer te harden zeg!hoewel het "maar"23 graden is binnen.
Oh!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij hebben hier in het bedrijf een koeling die de buitenlucht met maximaal 5 graden kan koelen. Dus dankzij mijn vrekkige baas is het hier nu heerlijk sauna werken.
Ik zit ergens achteraf aan de schaduwkant. Tis wel te doen hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh!dus het is lekker 30 graden bij je binnen? oh fuck!!
ff naar boven rennen of de Daltons hun gordijnen wel dicht hebben gelaten!
Ik wil ook wind, windstil hier dus. Kanonne wat een hittequote:
De ramen zijn dicht gewaaid en de vuilnisbak op het balkon is ook al omver gewaaid.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil ook wind, windstil hier dus. Kanonne wat een hitte, 27 graden binnen, buiten is het echt niet te harden.
Nou ja zeg, das dan alleen langs de kust zeker. Hier is het echt niet meer leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
De ramen zijn dicht gewaaid en de vuilnisbak op het balkon is ook al omver gewaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |