Gefeliciteerd met je nieuwe badmat!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar het kan easy breezy dus doen.Gezellig en vergeet de rosé niet.
Hier is mijn dag ook alweer gelukt. Ik heb nú al een badmat!Oooh, die kan toch zo niet meer stuk.
Dan ga ik dadelijk op de fiets met de cups en de crackers.
Ja, bedankt! Ik versier het huis alvast en dan zo'n grote, Welkom thuis, badmat slinger bij de voordeur.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe badmat!![]()
En Lies gaat gezandstraalt worden schat ik zo?
Ja, dat is wel fijn dan. Maar goh?! de meeste zonuren in Den Haag? Écht? Nooit geweten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, bedankt! Ik versier het huis alvast en dan zo'n grote, Welkom thuis, badmat slinger bij de voordeur.![]()
Lies gaat voor de natuurlijke microdermabrasie. Hopelijk heeft ze geen gevoelig huidje maar dat zal wel niet. Het schijnt, ik weet het niet zeker hoor, ik heb het ook maar van horen zeggen, dat zij, in Den Haag de meeste zon-uren hebben. Die huid kan wel wat hebben. Gelukkig maar.
Jeetje, nee, echt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Marrije het volgende:
Nou, als Hagenaar kan ik jullie vertellen dat het een significant verschil is, die zonuren in Den Haag of in de rest van het land.
Ja, zag je het ook?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Jeetje, nee, echt?
Als boerin zag ik aan de zwaluwen vandaag dat het bij jullie gaat regenen.
Ja ja!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zag je het ook?Ik streek de kat ev'n teg'n de haren in en storm op komst.
Mijn litteken ging jeuken toen ik Marrije zag posten. Weersverandering hè en zij komt uit Den Haag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Mijn eksteroog speelde op toen ik ermee richting Den Haag wees.
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Marrije het volgende:
Nou, als Hagenaar kan ik jullie vertellen dat het een significant verschil is, die zonuren in Den Haag of in de rest van het land.
euh, gaat de belasting nu ook al dwars liggen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:37 schreef CarOnline het volgende:
Hah ochtendsloot water in de boot dus ik zeg altijd maar zo:
Het gaat regenen in Den Haag.
Mogge![]()
Kutbelastingdienst
Meid, wat heerlijk voor je!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar het kan easy breezy dus doen.Gezellig en vergeet de rosé niet.
Hier is mijn dag ook alweer gelukt. Ik heb nú al een badmat!Oooh, die kan toch zo niet meer stuk.
Dan ga ik dadelijk op de fiets met de cups en de crackers.
Jaaa ik krijg 3000,- minder dan voorgerekend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh, gaat de belasting nu ook al dwars liggen?![]()
Oh ja, ik wil graag een homecoming party organiseren voor de badmat en bij deze, jij bent uitgenodigd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Meid, wat heerlijk voor je!![]()
Het zijn immers, de kleine dingen die het doen!
Ja ik voelde een drukveranderingshoofdpijn opkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Mijn eksteroog speelde op toen ik ermee richting Den Haag wees.
Nee, dat mag niet. Wat een schoften.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa ik krijg 3000,- minder dan voorgerekend.
Hoeren zijn het, allemaal.
Maar verder: alles onder controle![]()
*floeps* Opeens Den Haag weg!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja ik voelde een drukveranderingshoofdpijn opkomen.Als ze maar niet losslaan
Oh!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil graag een homecoming party organiseren voor de badmat en bij deze, jij bent uitgenodigd.
Hoe ik daarbij kom? Dat weet toch iedereen die in het Haagse woontquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Is daar een schema van?
Zo, da's een flinke chunk. Maar er blijft nog wel wat over, hoop ik?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef CarOnline het volgende:
Zo! Dat is serieus zwaar kut!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, allemaal.
Maar verder: alles onder controle![]()
Mijn water begon te klotsen en als dat zo is: Weeralarm in Den Haag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja ik voelde een drukveranderingshoofdpijn opkomen.Als ze maar niet losslaan
Lies ligt dadelijk in een reddingsbrigadeboot dus die is er eventjes niet. Gert moet vergaderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe ik daarbij kom? Dat weet toch iedereen die in het Haagse woontVraag maar aan Gert en Lies
Precies, in mijn wijk gaat het vast wel regenen vandaag, maar bij Gert en Lies blijft het natuurlijk weer droogquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn litteken ging jeuken toen ik Marrije zag posten. Weersverandering hè en zij komt uit Den Haag.
Veel sterkte vandaag, jongens!
In het Haagse nog welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe ik daarbij kom? Dat weet toch iedereen die in het Haagse woontVraag maar aan Gert en Lies
Zo naar Engeland afgedreven. Dan ben ik helemaal jaloers dus hèquote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Lies ligt dadelijk in een reddingsbrigadeboot dus die is er eventjes niet. Gert moet vergaderen.
Jou moeten we hebben. Zeg het!
Ja een piepklein beetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo, da's een flinke chunk. Maar er blijft nog wel wat over, hoop ik?
Ik heb vanochtend meteen vrij geregeld. Van 2 t/m 8 september gaat er geen wekker voor mij.
Ik vertel het je wanneer ik de T&T heb.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh!
Ik hoopte er al op![]()
Niet letterlijk natuurlijk, haha, getsie nee!
Maar leuk, wanneer is het?
Deed het zeer?!quote:
Ja, totdat je in Engeland zit. Oeh, neem even wat Lush voor me mee en chocolade.quote:
Ik neem mn camera wel meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vertel het je wanneer ik de T&T heb.
Dit gaat best emotioneel worden want dit wordt mijn eerste badmat evah!
Minstrels!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, totdat je in Engeland zit. Oeh, neem even wat Lush voor me mee en chocolade.
Wat geweldig! Dat is mooi hè, die macro functie. Eén van de redenen waarom ik niet meer in FOT kijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik neem mn camera wel mee![]()
Ik kan ook macro dus ik kan elke vezel vastleggen voor het nageslacht!
Minstrels dus, Marrije.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Minstrels!
Dat zijn de Koniginnen onder de Chocolade![]()
Malthezers zijn goeie onderdanen. Maar de Minstrels rocken
Ik ga ook lekker op de trekker. Denk ik dan. Want ik moet nog heul tot morgen wachten tot ik m kan gebruiken. En wat kost fuel eigenlijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:50 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik heb rode tomaatjes![]()
En een tractor!!
Ik heb niet eens een WCmatje. Kenjenagaan wat een sloeber ik ben!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:44 schreef CarOnline het volgende:
Ja een piepklein beetje.
Ik kan er net een WC matje van halen denk ik.
Maar: het zijn de nóg kleinere dingen die het doen!
Maar eh wat lekker, wat ga je doen?
En hoe is het weer dan in Den Haag?![]()
Ieh viehies!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat geweldig! Dat is mooi hè, die macro functie. Eén van de redenen waarom ik niet meer in FOT kijk.
Gaan ze kruisspinnen macro-en. Doe normaal! Walchelijk!
Heh getsie Buuv, je hebt echt een dirty mind!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en tea van Harrods.Please? lemon honeybush
![]()
En ik ben zeker de enige die een associatie heeft met schaamhaar daarbij, ja hè?Maar het is écht lekker.
Ik heb hier nog 2 pond Jelly Beans liggen van jou!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Minstrels dus, Marrije.Ik ken het niet.
Ik heb een kilo Jelly Beans gegeten van het weekend. Ik was blij dat het op was en mijn maag ook.
Naks volgens mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker op de trekker. Denk ik dan. Want ik moet nog heul tot morgen wachten tot ik m kan gebruiken. En wat kost fuel eigenlijk?
Als jij er niet op gaat zitten hopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ieh viehies!
Die spin van Fluitert hoeft niet eens in macro, die haren op de poten zie je zelfs met -5![]()
Zeg Buuv, we komen 17 September, is dat oké?
Kan je voor die tijd een badmat aanschaffen?
Oh en misschien kan Noek die van haar meenemen, kunnen ze lekker samen spelen
Ja haha, doe maar. Mijn maag maakte een huppeltje van blijdschap. Alleen zijn dat neppe maar desalniettemin, ook erg lekker.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2 pond Jelly Beans liggen van jou!
Zal ik ze meenemen de volgende keer?
Lekker! Ik heb zin om een hele dag alleen in huis te zijn en dan een HELE DAG films te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een WCmatje. Kenjenagaan wat een sloeber ik ben!
Ik ga iig een lang weekend naar Antwerpen (van woensdag tot zondag of zo, met een tussenstop in Bornem op donderdag ivm een briefing). Moet alleen beste vriend nog even verwittigen dat ik een paar nachten kom logeren ...
En verder ... weinig. Nog een dagje weg met mijn neefjes ofzo. Of misschien ook alleen lui in de hangmat hangen met een stapel boeken. Of misschien wel dagen voor de buis of achter de computer ...
In ieder geval: Geen Wekker.
Precies, zo hoort het!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een WCmatje. Kenjenagaan wat een sloeber ik ben!
Ik ga iig een lang weekend naar Antwerpen (van woensdag tot zondag of zo, met een tussenstop in Bornem op donderdag ivm een briefing). Moet alleen beste vriend nog even verwittigen dat ik een paar nachten kom logeren ...
En verder ... weinig. Nog een dagje weg met mijn neefjes ofzo. Of misschien ook alleen lui in de hangmat hangen met een stapel boeken. Of misschien wel dagen voor de buis of achter de computer ...
In ieder geval: Geen Wekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |