Jaja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende keer even wachten totdat de vorige dicht is, meisje
Oh jaaaa, daar wil ik ook nog kinderen van.quote:
Dat is enorm kut.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:32 schreef Copycat het volgende:
Ik leer het wel, dingen niet jinxen.
Maar nu nog niet. Nu was ik gewoon blij met die leuke, goed betaalde klus in het verschiet. En toen ging ie toch niet door omdat de opdrachtgever van de opdrachtgever van mijn opdrachtgever teveel wilde voor te weinig.
Dus toen hield het op.
Nou ja, ik neem rond die tijd toch wel even vrij, want ik heb dan sowieso een Belgische briefing.
Kut. daar ga ik natuurlijk weer.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja!![]()
Geef maar een note ofzo
"Welkom thuis Coos deel 2" is ook best eervol.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dit topic zit waarschijnlijk al vol, voordat Coos zich hier vertoont.
Zeker met dat weeralarm, van morgen.
Ik bedoel dezequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh jaaaa, daar wil ik ook nog kinderen van.
Ook van de witte want racistisch ben ik niet.
Geen reet te beleven hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
Hier verder nog iets te doen?
Egocentrische kut die'k ben.
[kliekjesmodus] Nee geen idee, ik sms hem wel even, goede reis wensen enzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
"Welkom thuis Coos deel 2" is ook best eervol.
En misschien vliegt-ie vroeg. Weet jij dat Lies, hoe laat Coos de lucht in gaat? Dan kunnen we de situatie rond Schiphol in de gaten houden, qua hoe het daar qua noodweer tekeer gaat op dat moment.![]()
NMNS komt ook thuis vandaag?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
Oh ja!
WELKOM THUIS, COOS!!!
En Nmns ook
Nou, nog heel even: je had het te verdienen geld niet alvast uitgegeven?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
Hier verder nog iets te doen?
Egocentrische kut die'k ben.
Ik wil geen kinderen van een hond. Allenig nog maar van chocolade.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel deze
[ afbeelding ]
En niet deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |