Ik heb in elk geval wel met veel lelijker gezoend, zo'n geval uit de trein op de heenreis. Ik dacht dat ze best lekker was, tot ik dr op het festival weer tegenkwam.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee toch niet.Had even nagedacht
Haha sorry manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, zo verpest je haar. Nu ga ik vast alleen nog maar daar op letten.
Wtfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef Adolecens het volgende:
ff checken
Ja, echt..quote:
-----------quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef herzberg het volgende:
blijkbaar neemt niemand mij serieus. maar het is wel serieus bedoeld. kijk, kleingeld is als een publieke vrouw. iedereen neemt haar in zijn hand als haar bezit. de meest smerige mensen kunnen het in hun vettige vingers krijgen. dat is net zoiets als verkrachting. verkrachtes zijn mensen die niet op normale manier aan hun lustobject komen kunnen en zelf als ze dat kunnen behandelen ze het als een object dat ze het als een ding dat ze bezitten en waar niemand weet van heeft. maar wat als iemand dat nu ontzettend opwindend vind he... stel je nou eens voor dat het je opwindend lijk dat als iemand die je niet kent met je neemt. noU>>> dat is precies verkracht oftewel van hand tot hand gaan, net als kleingeld. dus er is heel wat serieuze erotiek aan kleingeld....
...
jammer dat niemand dat serieus neemt ...
ik hoop dat een mod deze topic verwijderen kan
Dat is d'r aan te zien...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze kon behoorlijk drinken anders.
Zoals jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
Nu komen al die virgins op de TT af.
quote:
Ja maar ik kan het hier wel rondbazuinen maar dat is ook niet zo slim denk ikquote:
Ik probeer niksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Probeer je nou reetveter te dissen?![]()
![]()
Ik voel me ook wel bloeiend eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het hier wel rondbazuinen maar dat is ook niet zo slim denk ik. En ja ik weet het dat ik jong ben. Zit in de bloei van mijn leven.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
AHHAHAHA JA HE:D:D:D:
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!! LOLLERDELOL
Dat is zo irritant he. Dan stel je zo'n meisje voor en dan komen vrienden met "Heb je die neus gezien" of "heb je gemerkt hoe ze keek" en daarna kan je alleen nog maar daar op letten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha sorry man
Vrouwen horen gewoon mooie strakke wenkbrauwen te hebben
Dat topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, echt..![]()
[..]
-----------
[..]
Dat is d'r aan te zien...
Hahaha ja, herkenbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo irritant he. Dan stel je zo'n meisje voor en dan komen vrienden met "Heb je die neus gezien" of "heb je gemerkt hoe ze keek" en daarna kan je alleen nog maar daar op letten.
[..]
Dat topic.
Ik wil best m'n tepels showen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
Maar gaan we nog toffe nudepics van onszelf posten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |