quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef Rosbief het volgende:
Dat dikke wijf met hangtieten? Als ze naakt voorover bukt raken haar nippels de vloer.
Ja preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:57 schreef Rosbief het volgende:
Dat dikke wijf met hangtieten? Als ze naakt voorover bukt raken haar nippels de vloer.
Wat een normale huisvrouw! Ik kan mij helemaal met haar identificeren!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
Die van de super de boer vind ik ergerlijker.Weet niet of die nog steeds draaien.
[ afbeelding ]
Harry Piekema = BAASquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
Dan kan je beter die kerel van AH hebben.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Hij heeft tenminste nog humor. Dat kan je van die C1000 en Super de Hoer-snollen niet zeggenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:18 schreef classpc het volgende:
Ik vind dat wijf juist lekker
Vooral wanneer ze dan in haar spionnenpakje naar beneden komt en je haar lekkere decollete zien kunt
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
Dan kan je beter die kerel van AH hebben.
[ afbeelding ]
wtf!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind haar wel lekker, en ze heeft grote tieten ook![]()
Van haar krijg ik wurgneigingen. Zo'n "lekkergekvlotpittig"kutwijf.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
Die van de super de boer vind ik ergerlijker.Weet niet of die nog steeds draaien.
[ afbeelding ]
Zij is cutequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
Haar zou ik nog wel gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik tussen die 2 moest kiezen wel ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij valt zeker op die dikke van de C1000
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind haar wel lekker, en ze heeft grote tieten ook![]()
Die van de C1000 ook niet qua buik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als ik tussen die 2 moest kiezen wel ja.Kom op zeg, die van Super de Boer zou in een zaterdagamateurelftal niet eens opvallen.
Jij stalkt die chick??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En haar hyves![]()
http://bohemski.hyves.nl/
Roosmarijn.......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En haar hyves![]()
http://bohemski.hyves.nl/
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:11 schreef On het volgende:
Al die kut supermarkten willen gewoon de AH nadoen omdat zij succes hadden met een soort soap serie te maken in hun eigen keten. Maar ze falen keihard met geforceerde niet subtiele troep.
ik zal haar ff als wc gebruiken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:39 schreef Ploertendoder het volgende:
Op zich zou ik die C1000-slet wel doen. Ik heb haar ook gezien op de Huishoudbeurs(Ja.. ik moest verplicht mee van vrouwlief
) Toen stond ze met pleeborstels te zwaaien... volgens mij heeft ze een WC fetisj
NEE!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:39 schreef Ploertendoder het volgende:
(Ja.. ik moest verplicht mee van vrouwlief)
Precies en ze falen allemaal net zo hard vooral die snol van de C1000quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:11 schreef On het volgende:
Al die kut supermarkten willen gewoon de AH nadoen omdat zij succes hadden met een soort soap serie te maken in hun eigen keten. Maar ze falen keihard met geforceerde niet subtiele troep.
Eens. "Ze" "acteerde" achterlijk en had een kop die je met een honkbalknuppel wilt bewerken als je het zag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |