abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72022918
Troel, wat heeft ze gedaan dan?
.... met gevoel voor drama....
pi_72022976
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Niet eens door het raam heen Huup? Tsss...

Stiemie, duhh.... daar had ik dan weer niet aan gedacht.
laatste keer dat k dat deed, een week of 2 geleden, bleef k met mn voet achter de vensterbank hangen en nu kijkt mn lief erg giftig als k te dicht bij het raam in de buurt kom
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:06:09 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72023000
Nutteloos voelen als ik niks doe heb ik geen last van, maar ik herken het wel dat ik soms denk 'goh... dat 'dank u wel en een prettig weekend' was het eerste dat ik vandaag tegen iemand zei behalve dan het goedemorgen geneuzel tegen F.
En ja, dat voelt soms dan best alsof je in een cocon zit. f
pi_72023013
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Duchess, wat nou warm? Airco in het ziekenhuis
dat zei ik ook laatst thuisbevallen? in de zomer? ben je gek! Hierrr met die airco van t ziekenhuis
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72023052
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nutteloos voelen als ik niks doe heb ik geen last van, maar ik herken het wel dat ik soms denk 'goh... dat 'dank u wel en een prettig weekend' was het eerste dat ik vandaag tegen iemand zei behalve dan het goedemorgen geneuzel tegen F.
En ja, dat voelt soms dan best alsof je in een cocon zit. f
Dát ja! Ik krijg daar altijd zo'n wattig gevoel van in m'n hoofd!
pi_72023082
morgen om 15.30 weer op controle bij de vk
(hoop wel dat zij dit keer een echo wilt maken, omdat die met 10 weken niet zo heel goed te zien was, vanwege dikke buikwand van mij) Wil ook een mooie duidelijk echofoto, en met 14+5 zal het zeker wel duidelijk te zien zijn.

Hier alvast iedereen succes wensen voor vanacht. zal wel weer lekker slapen worden, met de hitte en de dikke buiken.

Hier moet om 01.30 opstaan om te gaan werken (vrachtwagenchauffeur he), ik denk dat ik tot die tijd maar op de bank blijf, anders houd ik hem alleen maar wakker met draaien en zuchten.
pi_72023127
ik ga offline, ff lekker op bed voor de tv hangen...

allemaal succes van8 met de warmte...
en LLM's zet hem op

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72023146
Ssserpente anders plan je elke dag iets nuttigs en dan mag je de rest lekker niksen.

En dat tekort aan kletsen heb ik niet echt last van met mijn peuter in de 'wat doe je en waarom doe je dat'-fase

O ja ik heb de hele dag last van tintelende voeten Maar ik vind ze zelf niet echt dik ofzo.
pi_72023233
quote:
Die niet werkt daar Echt slecht, hier thuis hebben wij het iig beter.
pi_72023276
quote:
Niet in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven volgens mij, was maandag op de kraamafdeling voor een CTG en ik zweette het bed uit. De verloskamers liggen op West
Mss kan ik de mobiele airco meenemen Of krijg ik dan een kou op mijn doos?
#geen
pi_72023374
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Mss kan ik de mobiele airco meenemen Of krijg ik dan een kou op mijn doos?
Sorry
Maar mijn drinken spoot zowat uit mijn neus, na het lezen van deze zin.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:22:47 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72023595
ssserpente, ik zag ook op tegen mn verlof, maar op een gegeven moment wind je echt wel helemaal af, hoor!
met een beetje "mazzel" krijg je na een weekje of zo nesteldrang, en moeten alle kasten opnieuw ingericht, de vloer geschuurd, geschrobd en gelakt worden, en alle kleertje opnieuw gestreken, nou dan ben je ook ff bezig hoor

en anders uitslapen, alle topics van de "kleine babietjesserie" lezen, dat soort zaken, kom je de dag ook wel door

fijn dat je je zo goed voelt iig!

het hieltje werkt hier echt als een trein! voel al verbetering! Ben helemaal happy!
zometeen heb ik zowaar een aantal pijnloze weken! weet niet of ik dat psychisch aankan

LLM dames, heeeeeel veel sterkte in deze kl*te-hitte!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72024025
Kan bandenpijn zo vreselijk pijn doen dat je niet meer rechtop kunt staan en als een vrouwtje van honderd door je huis schuifelt?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:36:23 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72024093
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:34 schreef Sorbootje het volgende:
Kan bandenpijn zo vreselijk pijn doen dat je niet meer rechtop kunt staan en als een vrouwtje van honderd door je huis schuifelt?

al trekt / trok het bij mij wel altijd weg na een paar minuten schuifelen / strompelen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72024162
Ik heb het nu ongeveer een uur... Ik denk dat ik er ondanks de hitte maar een kruik tegenaan ga houden. Dat lees ik tenminste als tip.. Ik vind dit niet echt leuk eigenlijk
pi_72024224
Wat fijn Davinia!
pi_72024257
Ja inderdaad Davinia... sorry.. las er in helemaal overheen
pi_72024523
Oh, ik heb medelijden met de hoogzwangeren onder ons! Die temperaturen zijn toch niet te doen zeg! Ik zag in de sc Be's bubbelbad Ziet er goed uit!

Ik ga slapen, dan is het eerder morgen...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72024720
Ik duim voor je, morretje
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72024818
Yay Davinia!

Vandaag bij de bekkenfysio geweest. het goede nieuws: ik sta heelmooi recht (links rechts precies gelijk, zag ze niet vaak)
Einde goede nieuws

Paar oefeningen mee gekregen en verder wat rustiger aandoen
pi_72025034
Morretje; Wat vervelend dat bloedverlies en die onzekerheid! ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt

Waar blijven de verse beebjes? Wordt toch wel weer tijd onderhand Ben zo benieuwd naar jullie kindjes
Oh ja, het weer werkt niet echt mee dan zeg ik vrijdag of zaterdag bevallen want vanaf zondag wordt het weer heet volgens onze Piet. In ieder geval veel succes met deze hoge temperaturen
pi_72025058
Lieve zwangere meiden, wat zal het zwaar zijn met deze warmte. Succes, hopelijk wordt het snel wat minder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72025674
Ik sluit me aan bij Miss Sly, moest nog aan jullie denken vandaag, succes met die laatste loodjes in dit benauwde weer!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:51:10 #49
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_72026953
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.

In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_72027023
heeeeey gefeliciteerd Silktie en Silly!! van allebei eentje

ben benieuwd naar de namen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')