abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72021312
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef okkie-man het volgende:

[..]

De vriend van je kennis van je vader.
lulhannes!!
da's een vriend van mijn vader! vertel jij tegen de vrienden van je vader wat jij allemaal voor sexuele fantasieen hebt>?
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_72021343
Ja, en als je je melktanden nog hebt kun je meteen wisselen
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_72021534
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef De_Melkboer het volgende:
Ja, en als je je melktanden nog hebt kun je meteen wisselen
waarom noem jij jezelf de melkboer???
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_72022690
blijkbaar neemt niemand mij serieus. maar het is wel serieus bedoeld. kijk, kleingeld is als een publieke vrouw. iedereen neemt haar in zijn hand als haar bezit. de meest smerige mensen kunnen het in hun vettige vingers krijgen. dat is net zoiets als verkrachting. verkrachtes zijn mensen die niet op normale manier aan hun lustobject komen kunnen en zelf als ze dat kunnen behandelen ze het als een object dat ze het als een ding dat ze bezitten en waar niemand weet van heeft. maar wat als iemand dat nu ontzettend opwindend vind he... stel je nou eens voor dat het je opwindend lijk dat als iemand die je niet kent met je neemt. noU>>> dat is precies verkracht oftewel van hand tot hand gaan, net als kleingeld. dus er is heel wat serieuze erotiek aan kleingeld....

...

jammer dat niemand dat serieus neemt ...

ik hoop dat een mod deze topic verwijderen kan
pi_72022699
Even een serieuze reactie:
Er is in reportage op een van de Nederland zenders (nl1 nl2 of nl3) zo rond een uurtje of 12 een, dat programma met die gruweldingen ( ) een keer een vent voorbij gekomen die dat deed.
Deze at nogal veel kleingeld, wat in zijn maagwand vastgroeide of bleef hangen. Ook kwam een deel er weer uit.

Kan me niet meer herinneren hoe dat met ziektes zat, maar die vent heeft er in ieder geval een flink maaggat aan overgehouden

Afrader dus

[ Bericht 51% gewijzigd door veda op 19-08-2009 22:17:45 ]
pi_72022710
rule 34
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 22:00:24 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_72022760
Tsja.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')