Dat koppie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef Klonk het volgende:
hare majesteit op haar kussens
[ afbeelding ]
Ach wat aandoenlijk. Is ze een beetje mager geworden of is dat gewoon de vorm van het bedje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:54 schreef Klonk het volgende:
hare majesteit op haar kussens
[ afbeelding ]
zo stoned als een garnaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, kijk haar blij zijn dat ze weer lekker thuis is!
Is ze een beetje alert Klonk? Of nog helemaal verdwaasd van het hele avontuur?
nee, ze is erg mager geworden, maar goed ze eet prima van haar speciale aansterkvoerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat aandoenlijk. Is ze een beetje mager geworden of is dat gewoon de vorm van het bedje.
Ik ben nog steeds blij voor je, laat weten hoe het verder gaat.
dat is dus het wonderlijke van het hele verhaal, wat ze toen had lijkt ze nu niet meer te hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
En nou ook al aan die medicijnen die ze zo hard nodig had Klonk?
Of nu een ander plan van aanpak met de dierenarts besproken?
Fijn dat ze zo goed eet van het aansterkvoer!
Ik ook!quote:
Ja dat zijn vermoeide maar geen angstige of zieke oogjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie ook niet dat ze hier moe maar tevreden kijkt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie ook niet dat ze hier moe maar tevreden kijkt
nou, ze is niet naar reuver gelopen, ze is hier in Belfeld gevonden en naar de da in reuver gebrachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Wabbes! Gij superpoes!![]()
![]()
Dan heeft ze toch best een eindje gewandeld. Reuver rouleert!
En wat een lieve kattemensen.![]()
Nu weer lekker opknappen bij haar blikopeners. Hopelijk is ze nog heeeeel lang bij julllie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |