dat is dus het wonderlijke van het hele verhaal, wat ze toen had lijkt ze nu niet meer te hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
En nou ook al aan die medicijnen die ze zo hard nodig had Klonk?
Of nu een ander plan van aanpak met de dierenarts besproken?
Fijn dat ze zo goed eet van het aansterkvoer!
Ik ook!quote:
Ja dat zijn vermoeide maar geen angstige of zieke oogjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie ook niet dat ze hier moe maar tevreden kijkt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:28 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
vinden jullie ook niet dat ze hier moe maar tevreden kijkt
nou, ze is niet naar reuver gelopen, ze is hier in Belfeld gevonden en naar de da in reuver gebrachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Wabbes! Gij superpoes!![]()
![]()
Dan heeft ze toch best een eindje gewandeld. Reuver rouleert!
En wat een lieve kattemensen.![]()
Nu weer lekker opknappen bij haar blikopeners. Hopelijk is ze nog heeeeel lang bij julllie.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:54 schreef Klonk het volgende:
hare majesteit op haar kussens
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dus het wonderlijke van het hele verhaal, wat ze toen had lijkt ze nu niet meer te hebben![]()
tenminste dat zeggen de uitslagen van het bloedonderzoek
Die hebben wel een bloemetje verdiendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:04 schreef Naamah het volgende:
Super! Echt geweldig dat ze terug is!
En ook echt hulde aan de mensen die haar hebben opgevangen/naar de da hebben gebracht enzo!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:46 schreef Klonk het volgende:
nope, dit is meer dan ik ooit heb durven hopen, de rekening van da trouwens ook
die krijgen een envelop met wat geld, zijn ook kattenmensen en over het algemeen hebben bossen bloemen bij katten geen lang levenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben wel een bloemetje verdiend
Fantastisch plan, reken maar dat ze blij met het gebaar zullen zijn want dan weten ze dat ze voor een heel goed doel gehandeld hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
die krijgen een envelop met wat geld, zijn ook kattenmensen en over het algemeen hebben bossen bloemen bij katten geen lang leven
Zou geen envelop met wat geld doen, zou iets leuks voor ze kopen. Dat is toch wat leuker denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
die krijgen een envelop met wat geld, zijn ook kattenmensen en over het algemeen hebben bossen bloemen bij katten geen lang leven
Doe ik er ook € 5,00 in; hebben we al € 10,00quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Mirjam het volgende:
*stopt 5 euro in pet*
* BrandX doneert ook met groot plezier ¤ 5,-quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woepie; al € 15,00 in de Wabbes op d'r pootjes-pet
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:58 schreef BrandX het volgende:
* BrandX doneert ook met groot plezier ¤ 5,-
Waar kunnen we naar overmaken?
Dikke deal; komt helemaal goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
20 euro al voor Wabbes de dappere dodo!
We onthouden wel even wie mee wil storten en dan stuurt Klonk mij of Elisa zijn rekeningnummer en dan gooien Elies en ik het wel per PM door naar de mensen die wilden storten. Deal?
Ik denk het!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Katten hebben nou eenmaal zeven levens, mssn dat ze zo lang weg is geweest omdat ze niet wist waar ze haar stempelkaart moest laten afstempelen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
20 euro al voor Wabbes de dappere dodo!
We onthouden wel even wie mee wil storten en dan stuurt Klonk mij of Elisa zijn rekeningnummer en dan gooien Elies en ik het wel per PM door naar de mensen die wilden storten. Deal?
volgens mij tel je mij nu dubbelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Tof!
25 euro al van de dierenarts rekening af!
Omdat wabbes bij een dierenarts heeft gelogeerd en dat kost flinkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:40 schreef Sunprincess het volgende:
Wat een ontzettend goed nieuws!!!!!!!
Waarvoor moet er geld in de pet gestopt worden eigenlijk?
Ja, dit... Heb dus ook hardop "Woohoo!" en lachend de laatste pagina berichtjes gelezen. Nou woon ik alleen dus hoef toch niks uit te leggen aan toehoorders maar als er wel mensen waren geweest denk ik dat ik niet anders gedaan had... Super nieuws!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Hihihi. Wat kan je toch blij worden van zo'n berichtje op internet van mensen die je eigenlijk helemaal niet kent over een kat die je eigenlijk helemaal niet kent. Maar echt......
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar ga je
Vooruit, doe ik ook nog een keer € 5,00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |