Blabla, vraag-aanbod.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:07 schreef RAVW het volgende:
Steeds meer halal in de schappen
Van Apeldoorn bevestigde dinsdag een bericht hierover in De Telegraaf. ''De groei komt mede door een nieuwe fabriek die wij in Venlo hebben geopend'', aldus de zakenman.
Frikadellen
Mekkafood is jaarlijks goed voor 7800 ton producten, zoals Turkse pizza's, frikadellen en hamburgers. Halal regels zijn afgeleid uit de Koran.
wat vinden jullie nou hier van ?
Wanneer gaan sommige bevolkings groepen nou eens leren zich aan te passen aan het land waar ze verblijven .
Want zo krijg ik steeds als normale burger toch het gevoel dat Wilders zijn gelijk gaat krijgen met de overnamen van de islam in of van Europa.
Waarom moet ik als niet gelovige steeds weer de dupe zijn van iemand anders haar of zijn denk wijzen.
Steeds meer kom ik dingen tegen van ... mmm wie moet zich nu aan passen aan wie ..
Uitstekende reactie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Blabla, vraag-aanbod.
Je gaat toch geen winkel starten in dingen die je niet of moeilijk kunt verkopen
Halalfrikandellen zijn overigens erg lekker, zou je willen adviseren om ze ook eens gewoon te kopen en te eten i.p.v. te zeuren over geloof. Dat proef je écht niet aan die frikandellen hoor
Ik heb me onlangs laten vertellen dat zelfs de OERHOLLANDSE AARDAPPEL helemáál niet oerhollands is!11!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zag laatst ook al spaghetti liggen, het moet niet gekker worden met die verdringing van onze cultuur.
LOLquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zag laatst ook al spaghetti liggen, het moet niet gekker worden met die verdringing van onze cultuur.
Ik ben niet dol op religies, en ik zie uitingen daarvan dan ook niet snel als verrijking. Nou is de eetcultuur in Nederland zodanig dat elke buitenlandse invloed een verrijking is, maar het specifiek religieuze wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:17 schreef Disana het volgende:
Ik zag laatst in onze Jumbo halal kipfilet broodbeleg liggen met zo'n mooi Arabisch tekentje erop. Ik zie het gewoon als verrijking van de cultuur.
Dat dus? Vraag en aanbod ook, er is blijkbaar vraag naar. Waarom zou je het als commercieel bedrijf dan niet gaan verkopen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:20 schreef Santello het volgende:
Lekker![]()
Wat zit je nou te zeiken gast?
Alsof het je pijn doet dat er 1 schap vrijgemaakt is voor Halal food.
Varkensvlees is overal te koop OOK in islamitische landen, ga maar terug naar je boerderij.
Een heel goed argument is dat er een user op Fok, genaamd RAVW, bang is voor de islamisering van Nederland.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat dus? Vraag en aanbod ook, er is blijkbaar vraag naar. Waarom zou je het als commercieel bedrijf dan niet gaan verkopen?
Ik heb ook niets met religie. Maar dat dergelijke producten gewoon in de schappen kunnen liggen vind ik wel cultuurverrijking, het is gewoon prima dat dat kan. Ik denk wel dat ik mijn grenzen heb, schapenogen zie ik liever niet tussen het vlees liggen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op religies, en ik zie uitingen daarvan dan ook niet snel als verrijking. Nou is de eetcultuur in Nederland zodanig dat elke buitenlandse invloed een verrijking is, maar het specifiek religieuze wat mij betreft niet.
Maar het beinvloedt gewoon de vraag en dus het aanbod, net zoals dat er doorgaans op vrijdag een vismarkt is en niet op donderdag. Dat komt ook door de katholieken. Daar doet ook niemand moeilijk over. Door de gereformeerden kun je dan weer op zondag sowieso moeilijk inkopen doen. Dus de invloed van de islam op het aanbod is eigenlijk heel erg gering.
Daar ben ik niet bang voor want dat is gewoon een feit als het zo doorgaat .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een heel goed argument is dat er een user op Fok, genaamd RAVW, bang is voor de islamisering van Nederland.
zolang ik het verschil niet merk kan het me zowieso niet zo heel veel boeienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:38 schreef Herr_Munk het volgende:
Zo lang ik in de schappen maar de keuze kan maken om haram vlees te kopen vind ik het prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |